Ben op een uitermate professionele en klantvriendelijke manier geholpen. Alle afspraken zijn zeer correct nagekomen. Zeer vlot geholpen. Maandag schade gemeld, donderdag klaar!

Prima service. Wel lange wachttijd tussen schadebeoordeling en herstel (2 à 3 maanden of zo). Van de meegekregen leenauto was de benzinetank verre van vol (ondanks dat dit wel gezegd was). Na... Prima service. Wel lange wachttijd tussen schadebeoordeling en herstel (2 à 3 maanden of zo). Van de meegekregen leenauto was de benzinetank verre van vol (ondanks dat dit wel gezegd was). Na afloop wel afgetankt ingeleverd, waarna ik mijn volledige tankkosten zonder problemen terugkreeg. Netjes opgelost dus!

ASN heeft professioneel door anonieme parkeerders veroorzaakte schade aan de zijkant van mijn TOYOTA PRIUS perfect opgelost.

1 woord TOP!!

Bedankt!

De schade werd goed gerepareerd, het duurde wel lang voor er plek was, maar dat maakte niet veel uit omdat ik de auto gewoon kon gebruiken. Extra prettig was de prima leenauto tijdens de reparatie,... De schade werd goed gerepareerd, het duurde wel lang voor er plek was, maar dat maakte niet veel uit omdat ik de auto gewoon kon gebruiken. Extra prettig was de prima leenauto tijdens de reparatie, die ook nog werd gebracht aan huis. De informatie was ook prima, dus al met al een dikke 9.

Uitstekend, professioneel

Vriendelijke mensen en goede service. Auto werd opgehaald op afgesproken tijdstip. De volgende dag weer keurig teruggebracht. Er werd de avond voor het terugbrengen gebeld om een tijdstip af te... Vriendelijke mensen en goede service. Auto werd opgehaald op afgesproken tijdstip. De volgende dag weer keurig teruggebracht. Er werd de avond voor het terugbrengen gebeld om een tijdstip af te spreken.
De schade is keurig gerepareerd en ze hebben ook even het lampje van de bandendruk weggewerkt. Hele goede ervaring dus bij dit bedrijf.

Zeer snelle en vakkundige reparatie van mijn schade. Zeer klantvriendelijke medewerkers .Kortom een tevreden klant

Vriendelijk en behulpzaam, correct in de communicatie. komen afspraken na

Perfecte service van dit bedrijf met zijn vriendelijke werknemers. Snel en goed geholpen.