Je wordt meteen gebeld na aanvraag en kan wanneer je wilt de auto laten bekijken voor schadeopmaak, hele aardige en kundige mensen bij de receptie.
Schade is snel en goed hersteld. Alles...
Schade is snel en goed hersteld. Alles helder en vriendelijk.

Zeer goed. Persoonlijke benadering en prettig contact. Werd goed op de hoogte gehouden.

Fijn bedrijf, duidelijk in de communicatie. Je kunt er snel terecht voor een autoreparatie.

Goed geregelde, leenauto netjes, ze bellen u op als het vertragd is

Het contact was prima helaas zat bij mij het weer niet mee maar door een nieuwe afspraak werd alles weer netjes opgelost .
De schade is prima hersteld ik was zeer tevreden.

Zeer goed geholpen! Na een botsing met mijn auto was een reparatie onvermijdelijk. Vanwege mijn cruciale beroep en de hevige sneeuwval kreeg ik een fijne, extra winterveilige leenauto mee. De... Zeer goed geholpen! Na een botsing met mijn auto was een reparatie onvermijdelijk. Vanwege mijn cruciale beroep en de hevige sneeuwval kreeg ik een fijne, extra winterveilige leenauto mee. De reparatie was spoedig klaar en ik werd telefonisch goed op de hoogte gehouden. Fijn dat er in samenspraak zoveel mogelijk was en goed werd meegedacht! Zeker voor herhaling vatbaar (maar dan bij voorkeur niet een botsing als reden).

Vriendelijke benadering, vakkundig herstel , bijna onzichtbaar

ASN Upper heeft mij uitstekend geholpen bij het herstel van de schade. Zeer snel, vakkundig en met een prettige communicatie. Mocht ik nog eens schade hebben - liever niet natuurlijk - dan weet ik... ASN Upper heeft mij uitstekend geholpen bij het herstel van de schade. Zeer snel, vakkundig en met een prettige communicatie. Mocht ik nog eens schade hebben - liever niet natuurlijk - dan weet ik waar ik moet zijn.

Prima schadeherstelbedrijf: schade onzichtbaar hersteld, duidelijke, zakelijke benadering, prima service en voortgang informatie. Bij oplevering was auto zowel binnen als buiten helemaal... Prima schadeherstelbedrijf: schade onzichtbaar hersteld, duidelijke, zakelijke benadering, prima service en voortgang informatie. Bij oplevering was auto zowel binnen als buiten helemaal schoongemaakt!