Goede communicatie. Vooraf verwachting uitgesproken wanneer de auto klaar zou zijn. Toen tussentijds bleek dat dit niet gehaald ging worden, werd ik erover gebeld. Prima! Uiteindelijk 1 dag later... Goede communicatie. Vooraf verwachting uitgesproken wanneer de auto klaar zou zijn. Toen tussentijds bleek dat dit niet gehaald ging worden, werd ik erover gebeld. Prima! Uiteindelijk 1 dag later klaar. Prima vervangend vervoer. Schade prima hersteld en auto gewassen/gepoetst weer afgeleverd. Top service!

Correct en vriendelijk en snelle afhandeling en auto nog schoongemaakt .

Mijn algemene ervaring is goed. Oplossend denken, snel schakelen, kijken naar de juiste mogelijkheden en gemiddeld vriendelijke benadering. Reparatie uiteindelijk snel en accuraat uitgevoerd. Kortom... Mijn algemene ervaring is goed. Oplossend denken, snel schakelen, kijken naar de juiste mogelijkheden en gemiddeld vriendelijke benadering. Reparatie uiteindelijk snel en accuraat uitgevoerd. Kortom prima tevreden.

Snelle afwikkeling en mij op de hoogte houden hoe het verloopt

De telefonische en directe contacten verliepen soepel en duidelijk.
Vervangend vervoer was goed geregeld en de schade werd perfect hersteld.

Netjes en snel gerepareerd met als verassing dat ik mijn auto van binnen en buiten schoon terug kreeg.

Zeer vriendelijk geholpen en erg blij met het resultaat. Mijn auto was vlot weer klaar.

De schade is netjes hersteld dat is het belangrijkste..
De wachttijden zijn echter erg lang.
Communicatie vooraf over de verwachtte duur was niet gecommuniceerd.
De auto was...
De schade is netjes hersteld dat is het belangrijkste..
De wachttijden zijn echter erg lang.
Communicatie vooraf over de verwachtte duur was niet gecommuniceerd.
De auto was uiteindelijk niet 3 dagen maar 8 dagen weg!
Vriendelijk personeel. Bereid om te helpen. Hebben geprobeerd om het verhalen van de kosten te vereenvoudigen.

Vriendelijk personeel, snelle service.. vakkundig!