Een goede ontvangst bij de receptie. Je kunt op korte termijn worden geholpen. Eén goede vervangende auto is beschikbaar. De auto wordt vakkundig gerepareerd. Als je niet tevreden bent, wordt... Een goede ontvangst bij de receptie. Je kunt op korte termijn worden geholpen. Eén goede vervangende auto is beschikbaar. De auto wordt vakkundig gerepareerd. Als je niet tevreden bent, wordt je prettig behandeld. De auto wordt weer van binnen en van buiten schoon opgeleverd.
Kortom een aanrader als je met schade komt te zitten!

Ik ben goed en snel geholpen. Bij het ophalen van mijn gerepareerde was deze netjes aan de buitenkant en de binnenkant gewassen en gezogen. Al met al een tevreden klant.

De reparatie is goed gegaan. De auto ziet er weer helemaal perfect uit. Ze hebben de auto ook nog gewassen dus dat is een stukje extra service.

Vanuit de verzekering hadden we een...

Vanuit de verzekering hadden we een leenauto. Dit is ook prima gegaan. Zeker is ASN een aanrader.

Aardige mensen en uitstekend vakwerk geleverd! Snel en correct. Bespreking was goed en helder, je wist waar je aan toe was.

Ik vond het zooo prettig bij Autoschade Upper! Er werd gelijk tijd vrij gemaakt door een vriendelijke man toen ik langs kwam. Binnen een paar min had ik een afspraak. Ik kreeg vervangend vervoer... Ik vond het zooo prettig bij Autoschade Upper! Er werd gelijk tijd vrij gemaakt door een vriendelijke man toen ik langs kwam. Binnen een paar min had ik een afspraak. Ik kreeg vervangend vervoer mee, wat erg prettig was! De schade is heel netjes hersteld. Je ziet niets meer vd schade. Echt , ik ben zeer tevreden op alle fronten!

Goede punten: goede service, goed herstel van schade, vriendelijk personeel, nette leenauto.

Verbeterpunt: communicatie aan de telefoon verliep soms wat onduidelijk (niet storend), maar hierdoor soms vraag moeten herhalen. Daarnaast was de telefonische verbinding niet altijd goed waardoor persoon in mijn ervaring minder goed hoorbaar was.

Samenvattend: een zeer positieve ervaring met ASN autoschade.

Vriendelijk genoeg maar schade herstellen duurt veel te lang 2 week .
Geen eindcontrole uitgevoerd waardoor veel minpunten niet gezien zijn.

Fijne mensen en alles snel geregeld. Heb niets hoeven doen. Top!

Goed, mijn verzekeraar heeft een contract met ASN, dus ik had geen keuze voor een bedrijf. ASN heeft mijn schade goed behandeld. Je ziet er niks meer van!

Duidelijke afspraken, goed werk en klantvriendelijk