Zeer goed. Vriendelijk behandeld en schade voortreffelijk gerepareerd.

Heldere communicatie. Goede afhandeling. Vriendelijk personeel.

Bij binnenkomst werd ik direct geholpen.
Erg klantvriendelijk, snel en correct.
Duidelijke afspraken gemaakt.
Mooie, zuinige leenauto voor gekregen voor 2 dagen.
Bij 't...
Bij binnenkomst werd ik direct geholpen.
Erg klantvriendelijk, snel en correct.
Duidelijke afspraken gemaakt.
Mooie, zuinige leenauto voor gekregen voor 2 dagen.
Bij 't ophalen van mijn auto was die zowel van binnen als van buiten schoongemaakt. Toen ik de auto instapte rook 't heerlijk van binnen.
Top Bedrijf!

Ondanks dat ze het behoorlijk druk hadden ivm de vakantieperiode, werd er tijd gemaakt om mijn auto te repareren, hartstikke fijn!
Ik had in de tijd van de reparatie geen auto nodig, ze...
Ik had in de tijd van de reparatie geen auto nodig, ze brachten me keurig thuis, maar anders had ik een leenauto kunnen krijgen.

Reparatie en het contact over de reparatie zijn goed gegaan, dik tevreden.

We werden bij de balie door een medewerkster vriendelijk te woord gestaan. Een collega van haar vertelde ons dat we beter 's avonds niet met licht aan moesten rijden omdat het rechter... We werden bij de balie door een medewerkster vriendelijk te woord gestaan. Een collega van haar vertelde ons dat we beter 's avonds niet met licht aan moesten rijden omdat het rechter lampsysyeem los lag , zodat een tegenligger verblind zou kunnen worden. Een waardevolle tip dus.
De schade is perfect gerepareerd, en ik ben ook tevreden over de persoonlijke kontakten

Goede communicate goed ervaren personeel en antwoord op al mijn vragen klasse

Uitstekend geholpen door Henk Upper en zijn collega's!
Uitstekend geholpen door Henk Upper en zijn collega's!
Snelle analyse van de te verwachten kosten, direct afspraak ingepland en alles volgens afspraak uitgevoerd. Zeer tevreden met het resultaat!

Zeer goed en vakkundige monteurs

In een paar maand tijd had ik de pech met 2 schades te maken krijgen , eerst naar de Mercedes garage gegaan maar daar bleek al gauw dat zowel de eerste als de tweede schade te lang in mijn geval zou... In een paar maand tijd had ik de pech met 2 schades te maken krijgen , eerst naar de Mercedes garage gegaan maar daar bleek al gauw dat zowel de eerste als de tweede schade te lang in mijn geval zou duren om te repareren , toen naar Upper gegaan afspraak gemaakt en zowel de eerste als tweede schade snel ,vakkundig en geheel volgens afspraak afgehandeld