Heel persoonlijk en vriendelijke klant 'behandeling'.
De schade is heel goed verholpen en de auto is heel schoon en netjes opgeleverd!

Mooi klein schadebedrjf met korte lijnen

De dienstverlening kwam direct op gang, ik kreeg snel de juiste informatie, er was een prima leenauto beschikbaar en de schade is uitstekend gerepareerd. Ik kan geen enkel minpunt vinden.

Medewerkers zijn vriendelijk en de duur van de reperatie was ook snel. Wat ik wel raar vind dat ik achteraf pas hoor wat er allemaal nog meer qua schade is en dat alles ook al gerepareerd is. Auto... Medewerkers zijn vriendelijk en de duur van de reperatie was ook snel. Wat ik wel raar vind dat ik achteraf pas hoor wat er allemaal nog meer qua schade is en dat alles ook al gerepareerd is. Auto was netjes schoon, behalve de volledige wieldopen. Ik weet niet of dit een service is of dat het gewoon goed moet wezen.

Schade naar tevredenheid opgelost. Goede service (prima en passend vervangend vervoer). Auto was iets later klaar dan gepland. Zou fijn geweest zijn als dat iets duidelijer was gecommuniceerd.

Al jaren kwaliteit en professioneel.

Zeer vriendelijk

Vriendelijk, klantgericht, meedenkend, hartelijk.

Prima service en kwaliteit, alles conform afspraak geregeld; ontzorging alom!

Een goed bedrijf met vriendelijke medewerkers en duidelijke communicatie. Alles snel en goed geregeld. Het belangrijkste is dat ook hun werk heel goed is. Auto ziet er weer keurig uit.