Erg goed. Deskundig en gaf meteen goede adviezen.

Het is allemaal prima geregeld bij Autoschade Upper Zwolle. Vanaf eerste contact na de schademelding tot de afhaal van de herstelde schade. Heldere tussentijdse communicatie en uitstekend werk... Het is allemaal prima geregeld bij Autoschade Upper Zwolle. Vanaf eerste contact na de schademelding tot de afhaal van de herstelde schade. Heldere tussentijdse communicatie en uitstekend werk geleverd.

Helder contact, relatief snelle reparatie en goede leenauto.

Ik ben erg goed geholpen. Duidelijke afspraken over wanneer de auto opgehaald kon worden na reparatie.

Vriendelijk geholpen. Perfect gerepareerd binnen de afgesproken tijd.
Helemaal goed, een eventueele volgende keer weer hier.

Goed contact,
attent en meedenkend
afspraak is afspraak
transparant in de afhandeling

Prettig contact en komen afspraken na. Schade uitstekend gerepareerd.

Hele goede service. Nadat ik mijn auto had gebracht ben ik door een monteur thuis gebracht (had zelf aangegeven dat een leenauto niet nodig was). De volgende dag werd ik gebeld dat mijn auto klaar... Hele goede service. Nadat ik mijn auto had gebracht ben ik door een monteur thuis gebracht (had zelf aangegeven dat een leenauto niet nodig was). De volgende dag werd ik gebeld dat mijn auto klaar was en werd ik weer keurig opgehaald. Niks meer van de schade te zien. Als extra service was mijn auto zowel van de buitenkant als binnenkant helemaal schoon gemaakt. Top service !!

Goede en snelle service met prettig en meedenkend personeel.

Netjes vriendelijk en goede service