Prima ervaring. Auto netjes gemaakt

Ik kon na de opgelopen schade mijn auto snel brengen. Sterker nog, ivm mijn vakantie is er een plek tussendoor gecreëerd. Het zou dan wellicht iets langer kunnen duren.
Ik kreeg een...
Ik kreeg een keurige, schone:-) en ruime leenauto mee.
Tot mijn verrassing was mijn auto ook nog eens sneller gerepareerd dan verwacht en kon ik deze weer prachtig glimmend én puntgaaf meenemen.
Fijne medewerkers die me goed informeerden. Kortom een heel prettige ervaring. Schade is vooral lastig, voor sommige wellicht pijnlijk of gewoon onhandig, maar nooit leuk. Door deze correcte afhandeling was het geheel toch net even prettiger. Ik ben super tevreden.

Prima ervaringen met ASN Autoschade Upeer Zwolle. Kwam zonder afspraak spontaan binnenwaaien met lichte schade aan de auto en werd zeer vriendelijk en efficiënt te woord gestaan en geholpen.... Prima ervaringen met ASN Autoschade Upeer Zwolle. Kwam zonder afspraak spontaan binnenwaaien met lichte schade aan de auto en werd zeer vriendelijk en efficiënt te woord gestaan en geholpen. Ook de reparatie ging vlot en soepel. Alles conform de afspraken. Perfect!

Goede service, fijne communicatie

Alles keurig volgens afspraak gegaan ,zelfs alles met de verzekering ook geregeld perfect

Mijn ervaring is vriendelijk en zeer vakkundig personeel. Een bedrijf wat zijn afspraken ook na komt. Echt een aanrader.

Voor de tweede keer een goede ervaring met dit bedrijf. Prettige bediening door de frontdesk, een prima vervangend vervoer en een uitstekende reparatie. Tevens wordt je goed op de hoogte gehouden... Voor de tweede keer een goede ervaring met dit bedrijf. Prettige bediening door de frontdesk, een prima vervangend vervoer en een uitstekende reparatie. Tevens wordt je goed op de hoogte gehouden als het onverhoopt wat langer duurt. Tot slot , je krijgt een mooie schone auto retour! Van HARTE aanbevolen!

Prima contact, flexibel, meedenken.

Vlotte afwikkeling

Mensen zijn erg klantvriendelijk. Auto is weer netjes afgeleverd, top!