Goed advies en duidelijke uitleg over de zeer nette reparatie

De schade is uitstekend hersteld. Wel duurde de reparatie langer dan oorspronkelijk was afgesproken. Als reden daarvoor werd opgegeven: drukte en uitval van monteurs. Hetgeen natuurlijk zo kan zijn.... De schade is uitstekend hersteld. Wel duurde de reparatie langer dan oorspronkelijk was afgesproken. Als reden daarvoor werd opgegeven: drukte en uitval van monteurs. Hetgeen natuurlijk zo kan zijn. Uiteindelijk ben ik wel tevreden over de reparatie. Die is keurig uitgevoerd.

Een heel goed bedrijf!
De schade van mijn auto is heel goed hersteld.
De auto van binnen en buiten schoon terug gekregen.
Bedankt!

Vanaf het moment dat ik me melde aan de balie voelde ik me meteen thuis. Zeer vriendelijke mevrouw heeft me prima geholpen. Ik kreeg een z. g. a nieuwe leenauto mee. De schade is vakkundig... Vanaf het moment dat ik me melde aan de balie voelde ik me meteen thuis. Zeer vriendelijke mevrouw heeft me prima geholpen. Ik kreeg een z. g. a nieuwe leenauto mee. De schade is vakkundig gerepareerd en het spuitwerk is als nieuw. Ik ben heel tevreden over ASN

Zeer tevreden met de reparatie van onze auto. Contact vooraf en tijdens de reparatie was goed en vriendelijk. De leenauto was fijn.

Snel reageren, correct en netjes. Fijne leenauto mee!

Ter zake en vakkundig. Denkt mee in het vinden van praktische en haalbare scenario's.
Inschatten doorlooptijd en kosten is redelijk nauwkeurig.

Direct en kundig geholpen door zowel de administratie/telefoniste/receptioniste als de degene die de schade heeft opgenomen

Vriendelijk personeel en bekwaam

Prima service, snelle afhandeling van schade opname. Reparatie bleek te ruim ingeschat wat tijd betreft. Binnen 6 uur weer klaar