Vriendelijk personeel en bekwaam

Prima service, snelle afhandeling van schade opname. Reparatie bleek te ruim ingeschat wat tijd betreft. Binnen 6 uur weer klaar

Persoonlijk en service gericht contact. Reparatie naar tevredenheid uitgevoerd

De schade is goed hersteld. Het heeft wel erg lang geduurd voordat de schade is hersteld, ruim 2,5 maand. Er was niet eerder plek.
Ondanks dat er beloofd was dat mijn auto thuis opgehaald en...
Ondanks dat er beloofd was dat mijn auto thuis opgehaald en teruggebracht zou worden kreeg ik het verzoek mijn auto in Zwolle op te halen.
Toen ik mijn auto ophaalde had ik verwacht dat er wel iemand mee zou lopen om de herstelde schade samen met mij te bekijken, dit was echter niet het geval.

Persoonlijk en snel geholpen. Vriendelijke mensen. Ik moest onverhoopt sneller weg en kom mijn auto daarom na een belletje al na een paar uur weer ophalen. Gratis leen fiets.

Prettig en vakkundig geholpen! Kwaliteit perfect ook van de begeleiding!

Prima geïnformeerd en klantgericht en vriendelijk geholpen

Auto keurig netjes afgeleverd. Wel 1 dag later dan gepland.

Een keer daar geweest.
Het duurde wel lang voordat de schade hersteld kon worden.

Duidelijke communicatie mbt schade(herstel) , komen afspraken na en hebben schade mooi hersteld. We kregen de auto schoon terug (stofgezogen en door de wasstraat gehaald)