Een bedrijf met hart voor de zaak, en helpt je uit de brand als het nodig is. Net voor pasen de auto gebracht en we kregen even een leenauto om de boodschappen thuis krijgen.
Super service.

Vriendelijk goede service en goed en snel werk afleverend.

Mijn ervaring met ASN Autoschade Tindemans Weert is zeer positief.
Ik kwam nrrt mijn schade naar de vestiging en werd snel en vriendelijk geholpen.
Ook kon ik al vlug terecht om de...
Mijn ervaring met ASN Autoschade Tindemans Weert is zeer positief.
Ook kon ik al vlug terecht om de schade te laten herstellen en mijn auto was al vlugger klaar dan ik had verwacht. Hij zag er weer uit als nieuw en was netjes gewassen.
Ook voor het afhandelen van het verzekeringsgedeelte zorgen hun dus dat is ook zeer prettig.
Bedankt!

Goed te woord gestaan en perfect gerepareerd.

Geen omkijken na kwaliteit en afhandeling. Een bedrijf waar je ervan kan uitgaan, dat je auto tip top in orde wordt gemaakt. Meerdere auto's in het verleden laten herstellen. Vriendelijk en... Geen omkijken na kwaliteit en afhandeling. Een bedrijf waar je ervan kan uitgaan, dat je auto tip top in orde wordt gemaakt. Meerdere auto's in het verleden laten herstellen. Vriendelijk en vakkundig personeel.

Hele fijne service, er wordt goed meegedacht en ben heel erg tevreden over de reparatie! Ik zat tijdens de reparatie ook niet zonder vervoer want dat regelde ze ook! Kortom hele prettige ervaring

Goede ontvangst en vriendelijk. Niet moeilijk doen met goede planning. Keurige leenauto. Alles perfect verlopen.

Prima, correcte afhandeling en goede reparatie

Mijn ervaring is heel goed geweest. Klantvriendelijk, snelle reparatie en schade voortreffelijk hersteld. Mooie leenauto.

Zeer tevreden over hoe mij Yaris hersteld is. 1 woord: Geweldig