Erg tevreden met de snelle en professionele afwikkeling van de schade aan mijn auto. Communicatie was vakkundig, plezierig en adequaat. Reparatie zeer snel ingepland en naar wens uitgevoerd! Schade... Erg tevreden met de snelle en professionele afwikkeling van de schade aan mijn auto. Communicatie was vakkundig, plezierig en adequaat. Reparatie zeer snel ingepland en naar wens uitgevoerd! Schade is enorm vervelend maar met deze service ben je al snel weer met een glimlach en een strakke auto onderweg!

Zeer tevreden, goede reparatie

Heel tevreden. Alles snel geregeld.

Ik ben zeer tevreden over ASN Autoschade Strijk. Ik had nog nooit meegemaakt dat de auto zo ernstig beschadigd was, maar ze hebben me elke stap van het proces duidelijk uitgelegd, keurig verteld hoe... Ik ben zeer tevreden over ASN Autoschade Strijk. Ik had nog nooit meegemaakt dat de auto zo ernstig beschadigd was, maar ze hebben me elke stap van het proces duidelijk uitgelegd, keurig verteld hoe alles gaat en wat bepaalde termen als economisch totalloss betekenen.
Ook werd een keurige auto als vervangend vervoer geregeld. Ik laat mijn auto de volgende keer graag weer bij Strijk opkalefateren, maar aan de andere kant hoop ik dat dat nog lang duurt ;)

Zeer hoge servicedienstverlening. Uitmuntend in communicatie. Ontzorgende onderneming, met hoge mate van vakkundigheid.

Vriendelijk en snelle actie!

Zeer tevreden. Goede en duidelijke dienstverlening. Het enige minpuntje was het vervangend vervoer. Ik moet veel reizen voor mijn werk en in die auto kwam ik met flinke rugklachten thuis.

Zeer goed en een hoge service, denk met de klant mee. Hadden de auto al warm klaar staan zodat we met de 3 kinderen gelijk over konden stappen. Houden je op de hoogte van de voortgang.

Al meerdere malen bij Autoschade Strijk geweest voor verschillende dingen. Altijd heel goed geholpen en men probeert altijd mee te denken. Zeer vriendelijk personeel. De laaste keer dat ik er ben... Al meerdere malen bij Autoschade Strijk geweest voor verschillende dingen. Altijd heel goed geholpen en men probeert altijd mee te denken. Zeer vriendelijk personeel. De laaste keer dat ik er ben geweest is vrij recent en toen ook weer goed geholpen en mijn auto weer netjes gemaakt.

Er wordt goed met je meegedacht en je wordt regelmatig op de hoogte gehouden van de status van de werkzaamheden. Wij zijn zeer tevreden!