De service rondom de reparatie van onze auto was ronduit slecht. Afspraken die niet nagekomen werden, dingen die langs elkaar heen liepen, slechte tot geen communicatie, etc. We dachten als de... De service rondom de reparatie van onze auto was ronduit slecht. Afspraken die niet nagekomen werden, dingen die langs elkaar heen liepen, slechte tot geen communicatie, etc. We dachten als de reparatie dan maar goed gedaan wordt. Maar nee! Hier moest ik zelfs nog meerdere keren voor terug. Voor mij een reden om mijn verzekering over te sluiten, zodat ik de keuze voor een ander schadebedrijf heb indien nodig, want mij zien ze hier niet meer terug!

Zeer vriendelijk mevrouw aan de balie en goed geholpen
Afspraken die kloppen en vakwerk geleverd
Ook de nazorg en afhandeling uitstekend
Ik zal het bedrijf zeker aanraden

Ik heb bijna 3 maanden geleden een afspraak gemaakt voor 2 april. Ik heb de auto in de ochtend gebracht en hij zou de volgende dag in de middag klaar zijn. Op 4 april heb ik zelf moeten bellen en... Ik heb bijna 3 maanden geleden een afspraak gemaakt voor 2 april. Ik heb de auto in de ochtend gebracht en hij zou de volgende dag in de middag klaar zijn. Op 4 april heb ik zelf moeten bellen en kreeg te horen, dat er nog niets aan de schade gedaan was. Uiteindelijk duurde het nog tot 9 april voordat hij klaar was. Het zou wel zo netjes zijn als de klant door jullie geinformeerd zou worden, indien de afgesproken dag niet gehaald wordt. Voor de rest is de schade netjes gerepareerd en is de auto ook schoon afgeleverd.

Receptie dame is klantvriendelijk
Gemaakte afspraken waren niet duidelijk want reparatie bleek opeens langer te duren.
Reparatie kosten waren vooraf wel duidelijk gecommuniceerd maar...
Receptie dame is klantvriendelijk
Reparatie kosten waren vooraf wel duidelijk gecommuniceerd maar ook dat bleek achteraf duurder te zijn. Na 2 dagen problemen met de accu dat werd gelijk opgelost. De auto zag er weer nieuw uit. Daar wel zeer tevreden over!

Netjes behandeld, goed geholpen.

Erg lange wachttijd verkorten. Leenauto moet ook beschikbaar zijn. Beter inschatten tijdsduur van de reparatie. Bij de opname van de schade was zag ik meer schade dan uw medewerker. Goed letten op... Erg lange wachttijd verkorten. Leenauto moet ook beschikbaar zijn. Beter inschatten tijdsduur van de reparatie. Bij de opname van de schade was zag ik meer schade dan uw medewerker. Goed letten op sponning breedte.

Met de schade melden keurig en vakkundig uitgelegd wat er gaat gebeuren en met op het ophalen zeer vriendelijk en de auto vakkundig hersteld

Zeer goed. De ontvangst was goed, de opname van schade werd zorgvuldig gedaan en de werkplaats zag er keurig uit.

Netjes en correct geholpen, helaas dacht de montage afdeling dat een afgebroken clipje zo wel kon. Helaas weer terug om dit te laten zien en nieuwe datum inplannen om dit te verhelpen. Netjes en correct geholpen, helaas dacht de montage afdeling dat een afgebroken clipje zo wel kon. Helaas weer terug om dit te laten zien en nieuwe datum inplannen om dit te verhelpen.
Verkeerde zuinigheid wat mij extra tijd heeft gekost, beetje jammer.