Vriendelijk. Snelle en flexibele service. Snel alles geregeld door ASN met de verzekering

Goede ervaring met jullie. Een dag nadat ik schade had gemeld bij mijn verzekering werd er gebeld door jullie, om een afspraak te maken. Langs komen om schade op te nemen kon gewoon iedere dag... Goede ervaring met jullie. Een dag nadat ik schade had gemeld bij mijn verzekering werd er gebeld door jullie, om een afspraak te maken. Langs komen om schade op te nemen kon gewoon iedere dag wanneer het mij uit zou komen, perfect.

Lange wachttijd, maar daar kunnen jullie ook niks aan doen natuurlijk. Nette leen auto meegekregen, vriendelijk personeel. Goed geholpen, schade mooi gerepareerd.

Fijn contact en duidelijke communicatie. Goede afspraken en goede service. De auto zo schoon als nieuw terug ontvangen.

Een heel fijn bedrijf dat je goed tewoord staat een goede uitlegwat geburen met de autoen mooiop tijd klaar zo als afgesroken was zeer aanteraden

Het ASN Schonewille team kon mijn auto snel inplannen. De communicatie was transparant, regelmatig en gedetailleerd.
Ik werd volledig op de hoogte gehouden van hetgeen vervangen/ gerepareerd...
Ik werd volledig op de hoogte gehouden van hetgeen vervangen/ gerepareerd moest worden. Ook wist ik wanneer bestellingen geplaatst waren.
Ik had het gevoel volledig betrokken te worden in het gehele proces.

Eerlijke en heldere communicatie. Flexibel en meedenkend in de planning.

Vriendelijk, correct en snel.

Na een eerste telefonisch contact kon ik direct langs gaan voor opname van de schade.
De schade is uiteindelijk binnen een week hersteld. Het resultaat is prima en de auto was nog gewassen ook !. Voor twee dagen kreeg ik een leenauto. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Auto is erg kundig gemaakt. Niets meer te zien. Maar belangrijkste is dat ik zeer vriendelijk ben geholpen. Heel fijn.

Correcte behandeling, reparatie keurig uitgevoerd.