ASN westland behulpzaam, bereidwillig en altijd bereid tot meedenken

Prettig contact met de medewerker. Afspraken werden zonder meer nagekomen. Een pittige schade werd perfekt hersteld. Vòòr aflevering werd de auto keurig schoon gemaakt en gepoetst.

Vriendelijk klantencontact, verstand van zaken en direct handelen. Een betrouwbare autogarage vinden is altijd moeilijk, maar hier weet je dat je in goed handen bent!

Ik kon snel terecht voor de schade aan mijn auto. Werd professioneel geholpen goed enthousiast personeel achter de balie. Er werd vervangend vervoer geregeld hierdoor kon ik gewoon naar mijn werk.... Ik kon snel terecht voor de schade aan mijn auto. Werd professioneel geholpen goed enthousiast personeel achter de balie. Er werd vervangend vervoer geregeld hierdoor kon ik gewoon naar mijn werk. Bij oplevering was mijn auto helemaal schoon gemaakt top!

Netjes geholpen !! Goeie communicatie !!

Perfect goede info en terugkoppeling door Danny.
Keurig schade herstel!

Netjes afgehandeld.

Netjes eerlijk en niks meer van de schade te zien. Ik kreeg de vraag of ik vervangend vervoer nodig had maar ze konden mij ook naar huis brengen wat ze hebben gedaan. Dit is de tweede keer dat ik... Netjes eerlijk en niks meer van de schade te zien. Ik kreeg de vraag of ik vervangend vervoer nodig had maar ze konden mij ook naar huis brengen wat ze hebben gedaan. Dit is de tweede keer dat ik goed ben geholpen.

Zijn vriendelijk, houden je op de hoogte en proberen alles goed te regelen

Vriendelijk personeel die proactief mee denkt. Daarnaast houden ze je goed op de hoogte van de status van de raparaties en zijn er na afloop geen verrassingen.