Prima, vriendelijk en ze leveren keurig werk.

Heel fijn geholpen. 5 schadebedrijven gesproken en nergens werd ik binnen 5 weken geholpen. Maar wel bij ASN Rotterdam-Zuid! Enthousiaste medewerkers die graag met je meedenken. En niet... Heel fijn geholpen. 5 schadebedrijven gesproken en nergens werd ik binnen 5 weken geholpen. Maar wel bij ASN Rotterdam-Zuid! Enthousiaste medewerkers die graag met je meedenken. En niet onbelangrijk de auto werd keurig neyjes gerepareerd afgeleverd!

Mijn ervaring met ASN Autoschade Rotterdam-Zuid was uitstekend! Vanaf het moment dat ik contact opnam tot het moment dat ik mijn gerepareerde auto ophaalde, werd ik professioneel en vriendelijk... Mijn ervaring met ASN Autoschade Rotterdam-Zuid was uitstekend! Vanaf het moment dat ik contact opnam tot het moment dat ik mijn gerepareerde auto ophaalde, werd ik professioneel en vriendelijk behandeld. De kwaliteit van het werk was indrukwekkend - mijn auto ziet er weer als nieuw uit!

Ik had onlangs autoschade en ben zeer tevreden over de service en samenwerking met ASN Rotterdam Zuid. Het team was professioneel, vriendelijk en efficiënt. Mijn auto werd snel gerepareerd en... Ik had onlangs autoschade en ben zeer tevreden over de service en samenwerking met ASN Rotterdam Zuid. Het team was professioneel, vriendelijk en efficiënt. Mijn auto werd snel gerepareerd en zag er weer als nieuw uit. Ik waardeerde de transparante communicatie en het feit dat ze echt mijn zorgen serieus namen. Dankzij ASN Rotterdam Zuid was mijn ervaring met autoschadeherstel zorgeloos en positief!

Duidelijk in de uitleg
Vriendelijke medewerkers

Was allemaal prima geregeld. Deschade is goed eruit gehaald auto was ook nog schoon gemaakt en stofzuiger erin geweeest netjes gedaan tot de volgende. Hoop dat het even duurd
En jullie...
En jullie zitten vlak bij mij huis bedankt

Ik ben goed geholpen. De schade is goed hersteld, Ik kreeg mijn auto tip-top, helemaal schoon terug. Ik ben tevreden! 3 dagen vervangend vervoer. alles volgens afspraak geregeld.

Mijn ervaring is goed. Snel geholpen, goede service en vriendelijk personeel.

Perfecte reparatie uitvoer. Perfecte klantenbehandeling.

Uitstekende service, heldere afspraken, vervangend vervoer goed geregeld, deskundig personeel, van schade niets meer te zien, alles netjes afgehandeld.
Top bedrijf!