Organisatie onzorgvuldig:de een weet niet wat de ander heeft afgesproken:niet klantgericht denken.

Het betrof het herstel van aanzienlijke schade aan mijn auto met een Frans kenteken. Deze garage heeft de afhandeling met de Franse verzekering en de tussenpersonen zorgvuldig begeleid en efficient... Het betrof het herstel van aanzienlijke schade aan mijn auto met een Frans kenteken. Deze garage heeft de afhandeling met de Franse verzekering en de tussenpersonen zorgvuldig begeleid en efficient uitgevoerd, en de herstelwerkzaamheden vakkundig en zo tijdig mogelijk uitgevoerd. Voor mijn vragen was men altijd beschikbaar en het contact met de medewerkers was plezierig.

Goed verzorgd zowel voor als na de schade. Auto ziet er na reparatie weer tip-top en gewassen uit. De mogelijkheid om de auto bij de eigen (Munsterhuis)dealer af te leveren en weer op te halen is... Goed verzorgd zowel voor als na de schade. Auto ziet er na reparatie weer tip-top en gewassen uit. De mogelijkheid om de auto bij de eigen (Munsterhuis)dealer af te leveren en weer op te halen is natuurlijk geweldig. Het modewoord “ontzorgen” wordt door Munsterhuis goed in de praktijk gebracht!

Vriendelijk personeel, leenauto beschikbaar. Alleen was de tank halfvol en niet vol, dat zou eigenlijk moeten omdat wanneer je dan afhankelijk, je betaald wat je hebt verbruikt.

Het contact vond ik goed, werd goed geholpen en werd mij alles duidelijk uitgelegd. Alleen dat de reparatie een maand of twee op zich moest laten wachten vond ik niet erg fijn.

Vakkundig en vriendelijk personeel.

Supersnel alles geregeld. Echt top. Binnen 4 werkdagen was de auto weer klaar

Na het leggen van contact, werd ik snel geholpen. Ik kon gelijk mijn auto achterlaten en ook over een leenauto werd ik netjes op de hoogte gehouden.