Er werd direct contact opgenomen dat de vervangende auto iets later zou worden geleverd in verband met de recente stormschade. De afspraak over het afleveren en het verloop van de reparatie werd... Er werd direct contact opgenomen dat de vervangende auto iets later zou worden geleverd in verband met de recente stormschade. De afspraak over het afleveren en het verloop van de reparatie werd perfect uitgevoerd.

Geadviseerd door vrienden en familie, en zo bij ASN Autoschade terecht gekomen.
Snel een offerte ontvangen, en prettig contact.
Auto ziet er keurig uit, en lijkt als nieuw. Geadviseerd door vrienden en familie, en zo bij ASN Autoschade terecht gekomen.
Snel een offerte ontvangen, en prettig contact.
Auto ziet er keurig uit, en lijkt als nieuw.
Binnen een korte tijd klaar.

Vlotte beoordeling van de schade en daarna snelle aanpak

Zeer klantvriendelijk geholpen door dit bedrijf en uiterst professionele schadeherstellers! We komen hier al jaren naar volle tevredenheid met onze auto’s!

Zeer goed schadeherstelbedrijf waar de auto snel gerepareerd is en de service uitstekend. Okk de uitleenauto was prima.

Contact was zeer prettig en duidelijk. Goede service. Auto werd gehaald en gebracht en een keurige leenauto ter beschikking. Reparatie goed en vakkundig uitgevoerd.

Goed contact en snelle service en reactie
Volgende x weer.

Snelle service, werd meteen contact opgenomen. Schade is netjes hersteld en de auto in de avond ophalen was ook geen probleem, top!

We zijn vriendelijk geholpen door personeel, en ook snel schade verholpen, en correct.

Goede ontvangst door het bedrijf en keurig werk afgeleverd. Top