Hagelschade vlot behandeld ondamks vakantietijd
Prima eindresultaat. Niets meer van te zien
Oude schade aan de bumper netjes meegenomen voor aantrekkelijke prijs.

Ik ben bijzonder tevreden vwb de reparatie aan de autoschade. Vlotte afhandeling en correcte afspraken.

Zeer goede communicatie en snelle afhandeling van de schade! Erg blij met het schade herstel

Een heel prettige ervaring. Erg vriendelijk en komen gemaakte afspraken na. De schade is heel mooi hersteld!
Er moest nog iets nabesteld worden, dat zijn ze bij mij thuis komen afleveren en plaatsen, wat een service.
Als het nodig is ga ik zo weer naar ASN Schadeherstel Leeuwarden!

Heel erg prettig personeel en auto klaar op de afgesproken tijd. Super.

Netjes contact ook via de app en snel afgehandeld. Geen onnodig papier werk en een prima leen auto mee. Alles erg goed goed regelend.

Netjes te woord gestaan, meegedacht, service in vervangend voertuig en thuisgebracht.

Prima ploeg mensen

Contact verliep vlot en prima zowel via app als telefonisch. Op lokatie prettig ontvangen en snel geholpen. Nette leenauto meegekregen. Omdat ik zelf de auto niet kon halen werd mijn eigen auto na... Contact verliep vlot en prima zowel via app als telefonisch. Op lokatie prettig ontvangen en snel geholpen. Nette leenauto meegekregen. Omdat ik zelf de auto niet kon halen werd mijn eigen auto na reparatie teruggebracht. Schade was <1dag hersteld. Heel fijn!

Prettig bedrijf, denken mee in de logistiek en zijn erg flexibel. De schade is netjes hersteld. Daarnaast was het interieur ook nog gereinigd.
Erg blij met de service