Je wordt vriendelijk te woord gestaan en alle dingen die je wilt laten doen aan de auto gebeurd dan ook.
Snelle service.....ga zo door.

Zij zijn goed bereikbaar. Ik ben snel geholpen met een afspraak. Tijdens en na de afspraak denken ze veel mee. Op het moment dat ik vragen had en mijn afspraak moest verplaatsen, waren zij erg... Zij zijn goed bereikbaar. Ik ben snel geholpen met een afspraak. Tijdens en na de afspraak denken ze veel mee. Op het moment dat ik vragen had en mijn afspraak moest verplaatsen, waren zij erg flexibel. Nadat de schade hersteld was, kreeg ik nog extra tips en hulp voor kleine lakschade.

Klantvriendelijk, accuraat, snelle en zorgvuldige dienstverlening.
Kortom, zeer tevreden klant!

Vriendelijk personeel.
Dik in orde.

Service gericht, duidelijk en bereikbaar

We zijn terecht gekomen bij ASN locatie Menaam. We zijn snel en vriendelijk geholpen, prima leenauto beschikbaar en goede communicatie met de medewerker. We zijn heel tevreden hoe we geholpen zijn... We zijn terecht gekomen bij ASN locatie Menaam. We zijn snel en vriendelijk geholpen, prima leenauto beschikbaar en goede communicatie met de medewerker. We zijn heel tevreden hoe we geholpen zijn en de autoschade is keurig hersteld.

Zeer goede service

Vriendelijk contact en goede service.

Bij ASN Autoschade terecht gekomen nadat we aan de achterzijde van de auto werden aangereden. Ik kende ASN reeds vanuit mijn werk. Vanwege het goede meedenken en de down-to-earth benadering en... Bij ASN Autoschade terecht gekomen nadat we aan de achterzijde van de auto werden aangereden. Ik kende ASN reeds vanuit mijn werk. Vanwege het goede meedenken en de down-to-earth benadering en behandeling gaf ik mijn auto met vertrouwen uit handen aan ASN. Ze hebben prima werk geleverd!

Perfect geholpen door ASN Leeuwarden, klantgericht, vlot en afspraak is afspraak. Mooi spuitwerk en als vervangend vervoer een keurige auto mogen lenen.