Erg vriendelijk, snelle service en goede reparatie

Uitermate correct en vriendelijk. Duidelijke prijsopgave. Geen verrassingen. Plezierige afwikkeling.

Een bedrijf met gemotiveerde ondernemers en een creatieve manier van werken en meedenken met de klant.

Fantastisch geholpen met een herstel van zijwand auto. De service die Jacob Sietse en zijn team gegeven hebben was fijn om te ervaren. Dank daarvoor.

De schade is op een vriendelijke en erg correcte manier afgewikkeld.
Zéér tevreden!!

De reparatie was prima. De communicatie was beperkt.

Gebeld voor een afspraak. Ik kon gelijk even langsrijden voor een eerste inspectie. Zij hebben contact gezocht met mijn verzekering. Daarna een afspraak kunnen maken voor reparatie. De reparatie is... Gebeld voor een afspraak. Ik kon gelijk even langsrijden voor een eerste inspectie. Zij hebben contact gezocht met mijn verzekering. Daarna een afspraak kunnen maken voor reparatie. De reparatie is naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Ik kon meteen na het ontstaan van de schade terecht en een leenauto stond al klaar.
Vriendelijke mensen en lekkere koffie, dat is extra fijn als je nog chagrijnig bent omdat er iemand tegen je geparkeerde auto is gebotst. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat de auto er na herstel door deze vakmensen weer als nieuw uitziet!

Vlotte afhandeling