Ik kon meteen na het ontstaan van de schade terecht en een leenauto stond al klaar.
Vriendelijke mensen en lekkere koffie, dat is extra fijn als je nog chagrijnig bent omdat er iemand tegen je geparkeerde auto is gebotst. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat de auto er na herstel door deze vakmensen weer als nieuw uitziet!

Vlotte afhandeling

Het contact was goed, duidelijk en zeer klantvriendelijk. Ze komen afspraken na. De leenauto was ook goed geregeld. De schade is vakkundig en naar tevredenheid gemaakt.

Schade uitstekend verholpen.
niets meer van te zien hij ziet er weer als nieuw uit

ASN reageert zeer vlot en via verschillende platformen (mail en whatsapp) om contact met mij te onderhouden. Accurate communicatie en professioneel eindresultaat!

Onze ervaring met asn zijn heel positief. De service was goed. Bij vragen konden we ten allen tijde bellen. Ook de leenauto was prima. Schoon en netjes. Duidelijke uitleg van de reparatie. Onze... Onze ervaring met asn zijn heel positief. De service was goed. Bij vragen konden we ten allen tijde bellen. Ook de leenauto was prima. Schoon en netjes. Duidelijke uitleg van de reparatie. Onze eigen auto is na veertien dagen weer keurig opgeleverd.

ASN Autoschade Leeuwarden kan ik aanraden! Perfect schadeherstel, snel, flexibel en klantvriendelijk. Met name de afstemming en intake met foto’s via Whatsapp vind ik heel prettig en bepaart... ASN Autoschade Leeuwarden kan ik aanraden! Perfect schadeherstel, snel, flexibel en klantvriendelijk. Met name de afstemming en intake met foto’s via Whatsapp vind ik heel prettig en bepaart tijd.
Kortom: ik ben uitstekend geholpen en daar draait het om.

Top communicatie. Kon zelfs buiten werktijden terecht en uitstekende haal- en brengservice.

De ervaring is uitstekend. Bijzonder snelle en goed service. De reparatie is ook zeer vakkundig verricht. Meer dan tevreden.

Bedankt!!

ASn Leeuwarden heeft de auto netjes hersteld, ze hebben goed geholpen en waren erg meedenkend met het de problemen aan mijn auto. Communicatie was goed en open.