Afgelopen maaandag mijn bedrijfsauto aangeboden voor reparatie.
Afgelopen maaandag mijn bedrijfsauto aangeboden voor reparatie.
Door communicatie vanuit mijn bedrijf was het niet bekend dat ik een automaat nodig had als vervangend vervoer. Dinsdagochtend stond er voor mij al een automaat klaar!
In de loop van woensdag was de bedrijfsauto alweer gerepareerd! Echt top!
Donderdag opgehaald, en zelfs de auto was wat opgefrist! Echt hele nette service, en vriendelijke Friese heren! Hoop niet dat ik vaak schade heb, maar in geval van, weet ik waar ik moet zijn! Bedankt heren!

We zijn snel geholpen met het herstellen van onze autoschade. De leenauto is van prima kwaliteit en service is uitstekend. Mocht het geval weer voorkomen, komen we zeker terug.
Tip: de tank...
Tip: de tank was door de vorige gebruiker niet vol getankt. Dat is wel jammer, dus voor de volgende klant misschien de tank nog laten checken.

Alles prima en snel geregeld.

Uitstekende ontvangst, beoordeling en afhandeling/behandeling schade, extra plekken ook bijgewerkt. Prima vervangende auto. Alles volgens de afspraken

Zeer goed schadeherstelbedrijf de twee muppets op kantoor hebben mij ook uitstekend geholpen.

Prima ervaring gehad met ASN Autoschade Leeuwarden!
- deskundig intake gesprek;
- duidelijke informatie over aanpak schadeherstel;
- afspraken worden nagekomen;
- tevreden...
Prima ervaring gehad met ASN Autoschade Leeuwarden!
- deskundig intake gesprek;
- duidelijke informatie over aanpak schadeherstel;
- afspraken worden nagekomen;
- tevreden over tijdelijke voertuig;
- en de schade is volledig hersteld,

Bij het eerste telefonische contact met ASN Leeuwarden meteen een goed gevoel en vertrouwde uitleg over het proces.
ASN doet wat het zegt, afspraak wordt nagekomen.
Vriendelijkheid kost...
ASN doet wat het zegt, afspraak wordt nagekomen.
Vriendelijkheid kost geen geld.

Prima, auto wordt gehaald en teruggebracht. Bij het brengen was iemand zelfs eerder gekomen omdat hij wist dat ik naar mijn werk moest. Goed werk geleverd! En auto buitenkant schoon terug.... Prima, auto wordt gehaald en teruggebracht. Bij het brengen was iemand zelfs eerder gekomen omdat hij wist dat ik naar mijn werk moest. Goed werk geleverd! En auto buitenkant schoon terug. Vriendelijke groet Geke

Snelle en professionele afhandeling. Duidelijke communicatie. Goede kwaliteit van afwerking.

Duidelijke afspraken over het halen en brengen van de auto, de tijd die nodig is om de auto te herstellen, ruim binnen de tijd afgerond, auto schoon en netjes afgeleverd. Schade keurig hersteld.