Vlotte service , alles geregeld betreft verzekering.. super netjes afgeleverd

Prima bedrijf, vlot in de communicatie en ze doen wat is afgesproken

Goede reis ontvangst, duidelijk wat er moest gebeuren en perfecte aflevering met attente bij levering handgel: uitstekend

Fijne gemoedelijke sfeer waarin duidelijke afspraken worden gemaakt en nagekomen. De restauratie van mijn wagen is uitmuntend gedaan.

Goede service, auto is keurig afgeleverd, schade is keurig hersteld, ik kreeg een mooie leenauto mee,vriendelijke medewerkers.

Werd snel en correct geholpen. Goede communicatie. Prima leenauto. Reparatie vakkundig uitgevoerd. Toen ik de auto ophaalde was deze gewassen en van binnen gereinigd. Keurig! Kortom heel tevreden.

Leuke jongens, goede service en vakmannen!

Zeer goed geholpen door het hardwerkende personeel, goede 4communicatie en lekker snel geregeld. Alleen de papieren rompslomp achteraf liet te wensen over terwijl het verzekeringstechnisch goed... Zeer goed geholpen door het hardwerkende personeel, goede 4communicatie en lekker snel geregeld. Alleen de papieren rompslomp achteraf liet te wensen over terwijl het verzekeringstechnisch goed zat.

Marcel
ZMB Zonwering en Rolluiken

Schade is goed hersteld goed bedrijf met vriendelijke hardwerkende medewerkers.

Schade is goed hersteld goed bedrijf met vriendelijke hardwerkende medewerkers.

Het administratieve gedeelte had beter gekund veel onduidelijkheid had niet gehoeven want onze verzekering had alles prima geregeld.

Prima. Goed contact, afspraken worden per mail bevestigd. Vriendelijke ontvangst en de mannen willen echt alles doen om je verder te helpen. Zij zorgden voor de afwikkeling met de verzekering, ik... Prima. Goed contact, afspraken worden per mail bevestigd. Vriendelijke ontvangst en de mannen willen echt alles doen om je verder te helpen. Zij zorgden voor de afwikkeling met de verzekering, ik hoefde nergens naar om te kijken. Kreeg een fijne leenauto mee. Omdat ik niet in de gelegenheid was mn auto op te halen werd deze thuisgebracht. Ik ben echt meer dan tevreden over asn.