Prima! Goed contact en fijne service.

Goede herstel werkzaamheden uitgevoerd, echter bleek nog een beschadiging te zijn onstaan die later alsnog keurig werd verholpen onder garantie.

Het personeel bij Lammertink is vriendelijk en
attent. De schade aan mijn auto is heel goed
gerepareerd. Ik ben tevreden.

Het bedrijf heeft degemaakte afspraken perfect uitgevoerd. Ikben zeer tevreden over het resultaat van de gerepareerde schade aan mijn auto.

Ze hebben veel empathie en denken met je mee om tot een goede oplossing te komen. De reparatie van de camper is tot volle tevredenheid uitgevoerd. Ze doen er alles aan om je te helpen. Zelfs de... Ze hebben veel empathie en denken met je mee om tot een goede oplossing te komen. De reparatie van de camper is tot volle tevredenheid uitgevoerd. Ze doen er alles aan om je te helpen. Zelfs de camper ophalen en terugbrengen vanwege omstandigheden. Ik raad iedereen aan om naar dit bedrijf te gaan. Het is een top bedrijf met top mensen!

Asn Rijssen is zeer toegankelijk, snelle kostenraming, tijd voor herstellen in overleg en denken daar mee met de wensen van de klant, personeel zeer vakbekwaam en uiterst vriendelijk, doen net een... Asn Rijssen is zeer toegankelijk, snelle kostenraming, tijd voor herstellen in overleg en denken daar mee met de wensen van de klant, personeel zeer vakbekwaam en uiterst vriendelijk, doen net een stapje meer. Schade top gerepareerd.

We zijn duidelijk geïnformeerd en snel en goed geholpen door ASN Lammertink Rijssen.

Zeer vriendelijk en komen de afspraken na. 00k het vervangend vervoer is prima geregeld. Hartelijk dank. Fam. Harders.

Alles is goed geregeld en schade is perfect gemaakt. Leenauto stond klaar en he krijgt garantie voor de schade.

Goed bedrijf, vriendelijk personeel, de auto wordt netjes gerepareerd en daarna ook nog eens gewassen ga zo door