Mijn schade is vlot en netjes verholpen

Prima! Goede ervaring, vriendelijk geholpen, duidelijke afspraken die keurig zijn nagekomen!
De schade is goed hersteld, er is niets meer van te zien; goed werk verricht.

De reparatie is prima. Duurde wel twee dagen langer dan aangegeven.
De reparatie is prima. Duurde wel twee dagen langer dan aangegeven.
Er wad geen elektrische fiets beschikbaar, hpewel dat wel was afgesproken.Voor mij, met een forse beperking van mijn longen, is dat een ramp. Gelukkig kon mijn vrouw de auto brengen en halen. Al met al een beetjemslordig enmwij zouden dat graag vooraf hebben geweten.

Service was zeer goed. Ze kwamen met de best mogelijke oplossing en hebben die naar grote tevredenheid uitgevoerd.

Goede algemene ervaring. Contact verloopt goed en soepel, zowel per telefoon als per whatsapp.
De schade is perfect herstelt.

We zijn prima geholpen aan de balie en de afspraken met leen-auto e.d. werden nagekomen.
De schade was keurig gemaakt, evenals het aantippen van een kleine kras, nu de auto er toch was...

Professioneel, vakkundig en met een prima resultaat als gevolg. De auto is weer als nieuw.
Helaas werd de afspraak tot 2 x toe op het laatste moment geannuleerd maar dat kwam doordat de bestelde materialen niet op tijd werden geleverd. Dus overmacht. Dit werd duidelijk en met excuses gecommuniceerd.

Goede communicatie en service

Auto keurig gemaakt en kreeg deze perfect gewassen terug. Dank

Goede service, auto netjes opgeleverd. Zelfs door de wasstraat gehaald.
Mijn complimenten!