Top service. Betrouwbaar, vriendelijk en professioneel geholpen.

Fijne mede werkers.

Bijzonder vriendelijk en alles is uitstekend geregeld. Duurde wel erg ang voordat ik terecht kon.

Prima en correcte behandeling bij zowel afspraak maken als auto inleveren.
Auto ziet er weer fantastisch uit.

Je kan snel terecht om de schade te laten opnemen en daarna wordt er ook meteen actie ondernomen om de schade te repareren.

Netjes te woord gestaan door personeel van dit autoschadebedrijf.
Netjes te woord gestaan door personeel van dit autoschadebedrijf.
Vlot geholpen, afspraak wordt direct ingeregeld. Na het brengen van de auto keurig op de hoogte gebracht over het gereed zijn van de auto en blij weer naar huis met een keurig gerepareerde auto. Ook nog even extra bijgepoetst en voorzien van lakstift!

Prima geholpen en schade is goed hersteld.
Blij verrast met de leenauto, dit betrof een moderne hybride en reed ook goed.
Hartelijk dank.

Nog nooit gewerkt met ASN maar als er weer iets gebeurd weet ik ze zitten en zal zeker van hun diensten gebruik maken.E.R. van 't. Riet

Vriendelijk een prima

Schade MG:
Duidelijke communicatie/ instructies voorafgaand, afspraak soepel geregeld, net vervangend vervoer,
Reparatie schade? Welke? Niet meer visible zoals gewenst. Baliemedewerker...
Schade MG:
Reparatie schade? Welke? Niet meer visible zoals gewenst. Baliemedewerker concreet en open communicerend.. respect voor het uitdeuk en spuitwerk!
Een 9 omdat de 10 voor mij is.......