De schade is naar grote tevredenheid uitgevoerd. Tijdens de reparatie van mijn auto - die 3 dagen duurde - heb ik kosteloos de beschikking gehad over een leenauto. Bij oplevering is de auto... De schade is naar grote tevredenheid uitgevoerd. Tijdens de reparatie van mijn auto - die 3 dagen duurde - heb ik kosteloos de beschikking gehad over een leenauto. Bij oplevering is de auto gewassen. Kortom: een goed bedrijf en zeker een aanrader voor anderen.

Goede service en vakbekwaam

Snelle afwikkeling van de schade, en kwaliteit van de reparatie.

Telefonisch contact was snel en correct. Duidelijke uitleg ontvangen over de werkzaamheden die gedaan moesten worden. Mijn auto is netjes hersteld en ook nog schoon geleverd.

Top geholpen ,schade is super hersteld, erg vriendelijk personeel en een prima leenauto.

Goede service en heel klant vriendelijk

Goede service, reparatie goed gedaan. Wel jammer dat de afspraak voor reparatie pas 2 maanden na incident gemaakt kon worden.

Alles is correct afgehandeld.

Schade heel netjes hersteld. Auto kreeg ik terug als nieuw. Schade zat aan de buitenkant, maar de binnenkant van de auto hebben ze ook netjes gemaakt.
Zeer tevreden!

Zeer vriendelijke ontvangst en een professionele intake. Leenauto werd direct voorgereden. Schade binnen 1,5 dag gemaakt. Auto netjes en schoon afgeleverd.
Complimenten!