Het personeel is vriendelijke en prettige in omgang. Erg professioneel geholpen en afspraak is afspraak.

Keurige reparatie op de afgesproken tijd

Zeker geen slechte ervaring maar juist een zeer goede!!

Alles zeer duidelijk en nauwkeurig uitgelegd.

Duidelijke uitleg wat er moest gebeuren met prijsopgaaf.
Herinneringsmail voor de afgesproken datum.
Bij ophalen auto goede uitleg wat er gedaan was.

Schade geheel na tevredenheid en zoals afgesproken hersteld. Was voornamelijk cosmetische schade, paaltje getoucheerd met parkeren e.d., geen plaatwerk herstel.
Schadeherstel was voor eigen...
Schadeherstel was voor eigen rekening, claimen bij de verzekering was niet interessant. Zeer vriendelijk en deskundige uitleg hoe e.e.a. uitgevoerd zou worden. Ook uitgevoerd binnen de afgesproken tijd.

Snelle service en mooi resultaat

Wij hebben goede ervaringen met ASN Dordrecht. Er wordt met de klant meegedacht, vooraf worden heldere afspraken gemaakt, deze worden altijd nagekomen. De communicatie is goed en het personeel is... Wij hebben goede ervaringen met ASN Dordrecht. Er wordt met de klant meegedacht, vooraf worden heldere afspraken gemaakt, deze worden altijd nagekomen. De communicatie is goed en het personeel is vriendelijk en flexibel. Wij bevelen deze schadehersteller te zeerste aan!

Ik ben dik tevreden met het herstellen van mij auto, afspraak prima geregeld .leenauto prima ,afhandeling rekening prima verlopen.

Je wordt snel geholpen
Personeel is behulpzaam
Vervangend vervoer is goed geregeld

Communicatie over duur van herstel had beter gekund

Snel en vriendelijk geholpen en verder geen problemen. Auto netjes en zeer schoon afgeleverd.