Het herstelwerk ziet er goed uit. Dat is het belangrijkste. Toen ik de auto wegbracht werd mij verzekerd dat ik de auto naar 2 dagen weer kon ophalen. Omdat ik aan het einde van dag 2 nog niets had... Het herstelwerk ziet er goed uit. Dat is het belangrijkste. Toen ik de auto wegbracht werd mij verzekerd dat ik de auto naar 2 dagen weer kon ophalen. Omdat ik aan het einde van dag 2 nog niets had gehoord nam ik zelf contact op. De auto was nog niet klaar en de medewerker was niet op de hoogte van de afspraak. Als het herstel langer duurt dan verwacht ik een telefoontje van ASN. Dat is een prima manier om de verwachtingen bij een klant te managen.

Correct en vriendelijk goed werk geleverd
Heel jammer dat er geen kleine auto beschikbaar was als vervangende auto
Die mogelijkheid was er bij andere schade bedrijven makkelijk te...
Correct en vriendelijk goed werk geleverd
Heel jammer dat er geen kleine auto beschikbaar was als vervangende auto
Die mogelijkheid was er bij andere schade bedrijven makkelijk te regelen.

Alles prima en conform afspraak verlopen.
Uitgevoerde reparatie uitstekend.
Informatie medewerksters compleet en ruim voldoende.

Reactie ASN Autoschade Dévak Venlo:

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw reactie!
Wij zijn blij dat voor u alles naar tevredenheid is geweest.
Autoschade Devak

Goed en vriendelijk geholpen

Mijn ervaring is hartstikke goed

Over het algemeen goede service in de zin van schade die hersteld wordt, voorruit zit er netjes in.

Wel zouden volgende punten naar mijn idee beter kunnen:

1: Communicatie...

Wel zouden volgende punten naar mijn idee beter kunnen:

1: Communicatie zou iets beter mogen, ik wist bijvoorbeeld niet omdat ik een origineel onderdeel wilde laten monteren dit langer zou duren met aanvragen bij de verzekering, dit werd ook niet gecommuniceerd waardoor ik zelf heb moeten bellen wat de status was.

2: Verder vond ik na vervanging van de auto overal in de voorzijde van de auto nog rommel van de oude kit, en er zaten 2 vetplekken (zwarte handafdrukken) op het dashboard. Deze heb ik er zelf nog af mogen poetsen.

Schade aan auto is prima gemaakt, ook een kras die iets verderop zat is zonder te vragen netjes meegenomen, echt een pluspunt! Tesla ook volledig opgeladen en schoon terug gekregen, prima service.... Schade aan auto is prima gemaakt, ook een kras die iets verderop zat is zonder te vragen netjes meegenomen, echt een pluspunt! Tesla ook volledig opgeladen en schoon terug gekregen, prima service. Schade was ook snel gemaakt. Al met al heel tevreden over ASN Venlo.

Ben goed geholpen. En zeer behulpzaam personeel klantvriendelijk.

Zeer vriendelijk en accuraat personeel, ik heb alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf!