Goede vriendelijke en snelle service
Auto weer als nieuw afgeleverd

Prettig contact en goede dienstverlening. Snel
en vakkundig schadeherstel. Zeer tevreden!

Duidelijke prijsafspraak. Auto gebracht en was klaar op de afgesproken dag. Schade weer keurig hersteld. Van binnen was de auto ook nog schoongemaakt hoe fijn is dat.

Direct bij het eerste contact goed gevoel. In eerste ionstantie zou mijn auto over 2 maanden pas gerepareerd kunnen worden. Direct een vervangende auto gekregen en uiteindelijk binnen 1 maand was... Direct bij het eerste contact goed gevoel. In eerste ionstantie zou mijn auto over 2 maanden pas gerepareerd kunnen worden. Direct een vervangende auto gekregen en uiteindelijk binnen 1 maand was mijn auto klaar. Keurig hersteld!

Snelle en goede afwikkeling.
Helaas was het “plaksel” van de reparatie niet goed van de auto verwijderd.
Gebeld en het werd meteen opgelost.

Heel bekwame, aardige mensen. Denken goed mee en geven goed advies.

Direct na de schademelding bij de verzekeraar nam ASN Den Bosch al contact op. Hierbij werd al direct een afspraak voor reparatie gemaakt. Van onze auto ophalen en vervangende auto hebben we geen... Direct na de schademelding bij de verzekeraar nam ASN Den Bosch al contact op. Hierbij werd al direct een afspraak voor reparatie gemaakt. Van onze auto ophalen en vervangende auto hebben we geen gebruik hoeven te maken. Bij inleveren en ophalen auto werd vlot en zeer klantvriendelijk gewerkt. Het resultaat is super. Aan te bevelen.

De eerste afspraak werd snel gemaakt en verliep prima. De wachttijd was wel lang vanwege drukte. Daarna verliep alles volgens afspraak en binnen de afgesproken tijd. Ik heb een keurig gerepareerde... De eerste afspraak werd snel gemaakt en verliep prima. De wachttijd was wel lang vanwege drukte. Daarna verliep alles volgens afspraak en binnen de afgesproken tijd. Ik heb een keurig gerepareerde auto opgehaald, die ook van binnen schoon gemaakt was