Duidelijke intake, meedenken, vriendelijk

Fijn contact met Rodney
Nette leenauto
Keurig herstel
Goede communicatie

Ondanks dat ik een moeilijk merk heb als het om levering van vervangingsmaterialen gaat, namelijk een MG ZS EV, is de schade snel en perfect gemaakt. Chapeau.

Afspraken zijn goed nagekomen, maar na een paar dagen wil je wel graag weten hoe lang de reparatie gaat duren en welke (additionele) kosten er zijn. Daar heb ik na een week toch weer zelf over... Afspraken zijn goed nagekomen, maar na een paar dagen wil je wel graag weten hoe lang de reparatie gaat duren en welke (additionele) kosten er zijn. Daar heb ik na een week toch weer zelf over moeten bellen.

Deskundige medewerkers en prima uitleg omtrent schadeafhandeling!

Deskundige medewerkers en prima uitleg omtrent schadeafhandeling!

Perfect klantvriendelijk en meedenkend mede gelet op de datum van reperatie. Datum eerder als gpland. Plus gratis leenauto grkregen omdat de reperatie daags na het telefoontje gerepeteerd kon... Perfect klantvriendelijk en meedenkend mede gelet op de datum van reperatie. Datum eerder als gpland. Plus gratis leenauto grkregen omdat de reperatie daags na het telefoontje gerepeteerd kon worden Vriendelijke mensen

Klantgericht, correct, vriendelijk, oplossingsgericht.

Prettige ontvangst met koffie en je wordt zo vlug mogelijk geholpen

Snelle service en vervangende auto meegekregen. Auto is weer helemaal netjes gerepareerd en gewassen afgeleverd.