Vriendelijk, behulpzaam en ik ben netjes geholpen met de schade herstel aan mijn auto.

Goede vakmannen. Gastvrije receptie

De ervaring met asn hebben we als heel prettig ervaren. De service is goed, het contact met de medewerkers ook en niet te vergeten het resultaat.

Zeer vrindelijke mensen vak bekwaam en zeer goed werk gelevert.

Zeer tevreden klantvriendelijk en makkelijk te bereiken

Uitstekend. Prettige communicatie en vakwerk geleverd.

Goed! Ik werd erg vriendelijk ontvangen en werd snel geholpen. Uiteindelijk bleek er met mijn auto niet zoveel aan de hand te zijn en werd ik snel geholpen. Tijdens het wachten kreeg ik een kopje... Goed! Ik werd erg vriendelijk ontvangen en werd snel geholpen. Uiteindelijk bleek er met mijn auto niet zoveel aan de hand te zijn en werd ik snel geholpen. Tijdens het wachten kreeg ik een kopje cappuccino.

Erg vriendelijke mensen. Snel en goed geholpen. Auto is super mooi gerepareerd en daarnaast ook nog compleet schoongemaakt!

Vriendelijke, goede service. Lange wachttijd tot dit geleverd kan worden.

Ik ben al vaker bij aan den bosch geweest om schades te laten maken , en telkens naar tevredenheid geholpen. Ook deze week weer erg goed geholpen door de zeer vriendelijke medewerkers.
Mijn...
Mijn auto was binnen de afgesproken tijd klaar en zag er weer uit als nieuw.
Enigste minpuntje was de leenauto die diverse kleine mankementjes had heb deze dan ook bij het inleveren aangegeven.