Vriendelijke medewerkers en goede service. Mijn auto was in een paar dagen gemaakt en ook nog helemaal netjes schoon gemaakt. Super tevreden!

Prima schadeherstelbedrijf met vriendelijke ontvangst!
Hopelijk hoef ik niet terug te komen maar als ik dan toch schade heb kom ik zeker naar ASN.
Een aanrader bij schade!

Afgelopen jaar “helaas” al meerdere keren moeten aankloppen bij ASN omdat een ongeluk in een klein hoekje zit,

Ik wordt bij ASN altijd netjes en snel geholpen, en ze houden...

Ik wordt bij ASN altijd netjes en snel geholpen, en ze houden zich altijd aan de afspraken, de schades worden altijd “onzichtbaar” weg gewerkt! Zeer tevreden over!

Perfect herstel van mijn schade. Afspraak werd twee keer verzet ivm ziekte personeel en geen vervangende auto beschikbaar, maar uiteindelijk kwam dat allemaal goed

Vriendelijke ontvangst en de schade is mooi hersteld de auto ziet er weer top uit. helemaal schoongemaakt van binnen en van buiten. Heel fijn.
Wat ik als minder prettig heb ervaren was het...
Wat ik als minder prettig heb ervaren was het vervangend vervoer. Van een elektriches auto weer naar schakelen is een uitdaging, kom ik overheen. Zonder navigatie is ook nog wel op te lossen, geen bluetooth voor de telefoon is voor zakelijk verkeer wat onveilig alleen in eerste instantie de allerkleinste Skoda mee krijgen als je een Hyundai Kona brengt en ruim 1.000 km per week rijdt is gewoon niet bespreekbaar. De regels van de leasemij, 1 categlorie kleiner, voldoen hier zeker niet aan. Gelukkig werd het opgelost met een iets grotere auto, dat was wel beter. Ook een VW polo is nog steeds niet verhouding.

Reparatie schade goed. Duur wat lang, maar begreep dat er zieken waren. Vervangende auto niet echt een vergelijkbare auto. Bijv. Cataloguswaarde en handgeschakeld vs automaat.

Vriendelijk, goede service. Kortom ik zou asn aanbevelen bij anderen

Naar alle tevredenheid. Prettige ontvangst, stellen je meteen gerust. Nemen alle tijd.

Wanneer weet je eigenlijk of een bedrijf écht graag kkanten blij en tevreden wil maken? Als het even niet loopt zoals gepland. Dat was bij mij het geval; gevalletje niet lekker communiceren... Wanneer weet je eigenlijk of een bedrijf écht graag kkanten blij en tevreden wil maken? Als het even niet loopt zoals gepland. Dat was bij mij het geval; gevalletje niet lekker communiceren door de verzekeringsmaatschappij, er gaat was mis en het resultaat is niet wat je wilt. Meestal is het dan trekken en sleuren, dat is bij ASN Den Bosch niet het geval. Gewoon terug én regelen, leenauto staat klaar, "dat is service meneer" en dezelfde dag klaar. Daar word ik nou blij van!

Snelle service, duidelijk in te ondernemen acties.
Behulpzaam