Bij het opnemen van de schade werd direct geschakelt. De beschadigde spiegelkap werd gedemonteerd en de volgende dag was ie al opnieuwgespoten en weer op de auto gemonteerd!

Na melding van de schade kreeg ik snel een reactie om langs te komen om de schade te beoordelen. Daar kreeg ik een heldere uitleg wat ik kon verwachten. De schade zelf is precies hersteld zoals... Na melding van de schade kreeg ik snel een reactie om langs te komen om de schade te beoordelen. Daar kreeg ik een heldere uitleg wat ik kon verwachten. De schade zelf is precies hersteld zoals vooraf verteld. En ze hebben mij zelfs nog getipt over een (ander) mankement aan de auto. Ook de leenfiets bood die dagen een prima alternatief!

Vriendelijk en te woord gestaan !
Zeer prettig geholpen!
Hele goede service!
Ik ben erg tevreden!

Vriendelijke mensen, duidelijke afspraken, ze denken mee en communiceren erg goed!

Hoewel een leek, komt het bedrijf professioneel over. De ontvangst was hartelijk en mijn verzoek om een spoedreparatie uit te voeren werd vrijwel meteen ingewilligd. In verband met een aanstaande... Hoewel een leek, komt het bedrijf professioneel over. De ontvangst was hartelijk en mijn verzoek om een spoedreparatie uit te voeren werd vrijwel meteen ingewilligd. In verband met een aanstaande vakantie moest dit gebeuren.
Uiteindelijk duurde het i.vm. drukte vrij lang voordat de definitieve reparatie uitgevoerd kon worden. Ik was mijn auto bijna een week kwijt. Er was aanvankelijk een andere indruk gewekt. Maar door de leenauto heb ik er weinig last van gehad.
Voor zover ik kan beoordelen is de reparatie prima uitgevoerd.

Vriendelijk ontvangen en geholpen.
Mijn herstelde auto ziet er super uit, niets meer van de schade te zien.
De leenauto daar in tegen was niet vergelijkbaar met wat ik zelf heb. Vriendelijk ontvangen en geholpen.
Mijn herstelde auto ziet er super uit, niets meer van de schade te zien.
De leenauto daar in tegen was niet vergelijkbaar met wat ik zelf heb.
Maar overal prima bedrijf.

Ik word altijd vriendelijk ontvangen door eerlijke mensen. Ik kan er ook altijd terecht. Voor mijn gevoel krijg ik ook eerlijk advies.
Afgelopen keer hadden we een miscommunicatie over het...
Afgelopen keer hadden we een miscommunicatie over het omruilen van mijn auto waardoor ik 50 minuten heb staan wachten. Het werd zeer gewaardeerd dat ik de auto alsnog in de avond om kon ruilen.