Er was onduidelijkheid wanneer ik mijn auto terug zou krijgen. Had graag op de hoogte willen zijn. Prima verlopen. Had wat lange wachttijd. Dit zal ongetwijfeld een gevolg zijn van drukte.
Ophaal/breng dienst en reparatie auto verder prima en fijn.

Het contact met het bedrijf was erg prettig en vriendelijk.
Ze komen de afspraken na.
resultaat is goed

Prima, vriendelijke gastvrije ontvangst, snelle afhandeling via verzekeraar, deskundig gemaakt

Erg prettige ontvangst, goede afspraken en prima service! Ook haal/ breng service is erg prettig! Hopelijk niet snel meer nodig, indien wel komen we zeker terug!

Prima ervaring, erg vriendelijk personeel dat je met de nodige humor ontvangt. En uiteraard een mooi herstelde en prachtig gepoetste auto retour. Top!

Een topbedrijf. Heel kundig, heel betrokken en vrolijk en vriendelijk. Iedereen die je er spreekt is vol passie en vertelt met veel plezier over zijn werk. Ook kunnen ze snel schakelen om nieuwe... Een topbedrijf. Heel kundig, heel betrokken en vrolijk en vriendelijk. Iedereen die je er spreekt is vol passie en vertelt met veel plezier over zijn werk. Ook kunnen ze snel schakelen om nieuwe oplossingen te vinden. Echt een aanrader.

Het persoonlijk contact verliep goed. Echter, ik kreeg steeds standaard mails die niet op mijn situatie van toepassing waren. Zoals: wij verwachten u morgen om 08.00 uur'. Dit terwijl de auto... Het persoonlijk contact verliep goed. Echter, ik kreeg steeds standaard mails die niet op mijn situatie van toepassing waren. Zoals: wij verwachten u morgen om 08.00 uur'. Dit terwijl de auto opgehaald zou worden Ditzelfde gold voor het bericht dat ik mijn auto kon ophalen terwijl-ie thuisgebracht zou worden. Dit werkt verwarrend.
Ik heb een elektrische auto en op mijn vraag of hij ook opgeladen kan worden was het antwoord negatief. Dit terwijl ik een kabel en een laadpas in de auto had liggen. En een stopcontact hebben ze toch wel bij ASN? Nu kon ik de auto na het terugbrengen niet gebruiken.

Duidelijke afspraken en een heel goede service!

Goede service, vriendelijk personeel. Houden zich aan de afspraken en communiceren hier netjes over.