Snelle service en vervangende auto meegekregen. Auto is weer helemaal netjes gerepareerd en gewassen afgeleverd.

Ik werd direct gebeld en kon snel terecht. Het meteen duidelijk wat er ging gebeuren. De ontvangst was uiterst vriendelijk en het vervangend vervoer stond klaar. De schade is volledig hersteld en... Ik werd direct gebeld en kon snel terecht. Het meteen duidelijk wat er ging gebeuren. De ontvangst was uiterst vriendelijk en het vervangend vervoer stond klaar. De schade is volledig hersteld en niet meer zichbaar.

Prima service. Netjes gemaakt en de auto schoon terug ontvangen. Ook de vervangende auto was prima.

Fijne service, aardig personeel en de schade is goed hersteld. De afhandeling was prettig.

Ik werd zeer vriendelijk en respectvol ontvangen. Er werd goed meegedacht hoe alle schade opgelost kon worden. Duidelijke afspraken, heldere communicatie. De auto was snel klaar, ik had een fijne... Ik werd zeer vriendelijk en respectvol ontvangen. Er werd goed meegedacht hoe alle schade opgelost kon worden. Duidelijke afspraken, heldere communicatie. De auto was snel klaar, ik had een fijne leenauto mee.

Vriendelijke mensen geven een goed gevoel en alles is opgelost. De uitvoering van de reparatie kan wel beter: ten eerste konden we pas na 6 weken de auto laten repareren. Na de reparatie moesten we... Vriendelijke mensen geven een goed gevoel en alles is opgelost. De uitvoering van de reparatie kan wel beter: ten eerste konden we pas na 6 weken de auto laten repareren. Na de reparatie moesten we nog 3 keer terugkomen: 1 onderdeel was niet leverbaar, er zat een kras in de nieuwe lak en een sensor voor de automatische achterklep werkte niet meer na reparatie.

Deskundige mensen die je vriendelijk te woord staan en waarmee een duidelijke afspraak gemaakt kan worden.
Wij zijn zeer tevreden, de auto ziet er weer perfect uit.

Snel geholpen. Vriendelijke medewerkers. Ik blijf hier zeker terug komen.

Regelmatig telefonisch contact gehad waarbij prettig en duidelijk werd gecommuniceerd.
Ik ben erg tevreden met het resultaat en ben goed geholpen!

Super vriendelijk personeel en schade is perfect gemaakt