Vanaf het eerste telefoongesprek tot het weer ophalen van mijn gerepareerde auto was het contact uiterst vriendelijk en professioneel.
Mijn auto was ook schoongemaakt waar ik echt verbaasd...
Mijn auto was ook schoongemaakt waar ik echt verbaasd over was.
Kortom;fantastisch

Super service, vriendelijk personeel en binnen 1week auto weer klaar.

Zeer vriendelijk en behulpzaam, wordt door personeel mee gedacht wat opzich in deze tijd weinig voorkomt. schade vakkundig gemaakt. Vervangend vervoer ook top geregeld!!
kortom een aanrader om...
kortom een aanrader om bij dit bedrijf je schade te laten herstellen.

Een allervriendelijkste ontvangst en rustige behandeling van je probleem.
Het is er altijd druk maar als klant krijg je aandacht.
Snelle afspraak voor herstel.
Schade uitstekend...
Een allervriendelijkste ontvangst en rustige behandeling van je probleem.
Het is er altijd druk maar als klant krijg je aandacht.
Snelle afspraak voor herstel.
Schade uitstekend hersteld!

Algemene ervaring is zeer goed geweest. Het contact is heel vriendelijk en goed bereikbaar/benaderbaar. Daarnaast is de schade ook goed verholpen. Het enige minpuntje is de vervangende auto. Van een... Algemene ervaring is zeer goed geweest. Het contact is heel vriendelijk en goed bereikbaar/benaderbaar. Daarnaast is de schade ook goed verholpen. Het enige minpuntje is de vervangende auto. Van een Volvo XC40 naar Kia Picanto is toch wel groot verschil ook om bij klanten te verschijnen.
Daarom vind ik een cijfer geven ook lastig, want contact is heel goed, afhandeling schade ook, maar vervangende auto niet. Ik weet daarom ook niet of ik bij een toekomstige schade weer voor jullie zou kiezen.

Alles prima, van ontvangst tot het perfecte resultaat

Prettig personeel, eerlijke dienstverlening, mooie resultaten

Mijn ervaring is positief. Ben keurig geholpen. Afspraken zijn nagekomen. Schade is hersteld binnen afgesproken termijn.

Vriendelijk en heel behulpzaam. Vooral het personeel is heel vriendelijk

Fijne communicatie. Vriendelijke mensen. Goed werk.
Ik had krassen op mijn auto van een paaltje. Niets meer van te zien. Knap en degelijk en snel gerepareerd.