Goede ervaring!! Er wordt meegedacht over meerdere mogelijkheden. Nette prijs!

Voor de derde keer top service en hoge kwaliteit! Er wordt echt met je meegedacht en ASN geeft eerlijk de situatie weer met daarbij de beste mogelijkheden.

Ik ben zeer tevreden over het herstel van de schade aan de auto .personeel is ook vriendelijk en geeft goede uitleg

Goede service. Extra krasjes meegepakt met herstel

Prima te woord gestaan. Er wordt goed (empathisch & professioneel) geluisterd naar de hulpvraag en men komt meteen in actie voor het vervolg van de afwikkeling van de schade.

Heldere communicatie, vriendelijke mensen, snel herstel van de schade aan mijn auto, auto netjes gewassen teruggekregen. Voorafgaand aan het herstel kon ik ook al even langsrijden voor een extra... Heldere communicatie, vriendelijke mensen, snel herstel van de schade aan mijn auto, auto netjes gewassen teruggekregen. Voorafgaand aan het herstel kon ik ook al even langsrijden voor een extra schroefje in mijn nummerbord. Ze doen niet moeilijk om je tussendoor alvast een klein beetje te helpen. Het enige minpuntje was dat ik gevraagd had om vervangend vervoer met automaat, maar ik kreeg een normale versnellingsbak. Verder goede service.

Niks op aan te merken de afhandeling is flexibel verlopen

Net en eerlijk bedrijf. Schade netjes afgewerkt en optie gegeven over iets wat niet goed was alsnog te doen, al voor de afmelding bij verzekering maatschappij afgemeld wordt.

Van de eerste binnenkomst tot het weer ophalen van mijn auto na de reparatie, kan ik niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben. Vriendelijkheid, duidelijkheid en afspraken na komen staan daar... Van de eerste binnenkomst tot het weer ophalen van mijn auto na de reparatie, kan ik niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben. Vriendelijkheid, duidelijkheid en afspraken na komen staan daar het hoogst in hun vaandel.