Auto was niet op tijd klaar en wat men van te voren had aangegeven te doen is niet gebeurd.

De medewerkers zijn heel klantvriendelijk, geven duidelijke informatie en je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail.
De schade is heel mooi gerepareerd, je ziet er helemaal niets meer...
De schade is heel mooi gerepareerd, je ziet er helemaal niets meer van. Ik ben heel tevreden.

Goed bedrijf
duidelijk in communicatie, komt de gemaakte afspraken keurig na.

Zeer vriendelijk pesoneel, klant gericht. Eerlijk advies. Zeer tevreden en een aanrader als u schade heeft.

Bij het melden van schade werft meteen geconstateerd wie of wat de schade heeft veroorzaakt. Kon ook meteen een prijs worden bepaald. Afspraak gemaakt en na gereedmelding, auto opgehaald. Mijn... Bij het melden van schade werft meteen geconstateerd wie of wat de schade heeft veroorzaakt. Kon ook meteen een prijs worden bepaald. Afspraak gemaakt en na gereedmelding, auto opgehaald. Mijn auto is heel netjes gerepareerd.

Na een vervelende eerdere ervaring van een collega ASN bedrijf in Oostzaan, waren mijn contacten en daarna het schadeherstel bij De Langen conform de beloften. Prettig, accuraat en kwalitatief... Na een vervelende eerdere ervaring van een collega ASN bedrijf in Oostzaan, waren mijn contacten en daarna het schadeherstel bij De Langen conform de beloften. Prettig, accuraat en kwalitatief 100%

Kan er een heel lang verhaal van maken, maar ik ben gewoon goed en snel geholpen. Vriendelijke mensen. Helemaal goed!