Zeer positief! Keurig ontvangen, leenauto stond klaar.
Nadat de schade hersteld is hebben ze de auto zelfs uitgezorgen en door de wasstraat gehaald. Perfecte service!

Ik ben zeer tevreden. Reparatie snel en keurig gedaan. Prima bedrijf met fijne mensen.

Correcte afhandeling snel en een goeie kwaliteit.
Mensen van ASN De Langen; bedankt.

prettige samenwerking.

altijd conform afspraak

Heldere afspraken. Vriendelijke service.. Kwaliteitswerk.

Begrip, snel advies, duidelijk in wat de reparatie inhoud en gaat kosten.

Het contact was prima, de medewerkster was zeer vriendelijk zo ook de chauffeur die me gebracht en gehaald heeft.

Van schaderaport tot herstel van de schade vriendelijk en deskundig begeleid . Van de schade is niets meer te zien dus top.

Voor de derde keer met schade langs geweest. Zeer goed ontvangen en duidelijke info gekregen omtrent de schade. Prima werk afgeleverd en ben uiterst tevreden met het resultaat.

Lakschade aan mijn 16 jaar oude jeep hersteld. Er is geen verschil te zien in de lak van de nieuw gespoten motorkap en spatborden en de rest van de auto, bijzonder knap. Service was vriendelijk,... Lakschade aan mijn 16 jaar oude jeep hersteld. Er is geen verschil te zien in de lak van de nieuw gespoten motorkap en spatborden en de rest van de auto, bijzonder knap. Service was vriendelijk, gastvrij en zonder zorgen.