Snel geholpen, goed gemaakt. Helaas geen vervangend vervoer.

Schade goed weg gewerkt

Ik heb de dienstverlening als prettig ervaren. Goed en snel bereikbaar, zakelijk duidelijk en correct. Meedenken in mogelijkheden en alles ziet er weer keurig uit!

Goede afspraken en netjes behandeld .

Heel goed. De medewerkers zijn vriendelijk. Er wordt meegedacht met de klant.

Mijn algemene ervaring is goed. Alleen heb ik een niet zo’n hoog cijfer gegeven omdat blijkt dat er een verkeerde trekhaak onder de auto was gezet. Er zat een demontabele onder en die had er... Mijn algemene ervaring is goed. Alleen heb ik een niet zo’n hoog cijfer gegeven omdat blijkt dat er een verkeerde trekhaak onder de auto was gezet. Er zat een demontabele onder en die had er ook weer onder moeten komen. Er zat een normale onder. Dit wordt wel geregeld en rechtgezet. Maar het kost weer tijd, moeite en energie van beide kanten.
Buiten dat ben ik heel tevreden.

Fijn contact, snel geholpen en goed meegedacht om mij in de tussentijd de weg op te kunnen laten gaan.

Je woord vriendelijke geholpen en ze nemen tijd voor je.... en je kan ook vragen stellen. En ziet nietjes uit naar de schaden van mijn auto

Prima service, vriendelijk geholpen en de schade naar alle tevredenheid hersteld.

Fijne en duidelijke communicatie.