Door ASN werden meerdere opties geboden voor reparatie van de schade met de daarbij horende verschillende prijzen. Toen de klus mee bleek te vallen is het bedrag door ASN op eigen initiatief naar... Door ASN werden meerdere opties geboden voor reparatie van de schade met de daarbij horende verschillende prijzen. Toen de klus mee bleek te vallen is het bedrag door ASN op eigen initiatief naar beneden bijgesteld. Dat is nog eens klantgericht!
Verder kon ik van vervangend vervoer gebruik maken. Echt goed geregeld. Vriendelijke eerlijke mensen bij ASN die me prettig geholpen hebben.

Eerlijk bedrijf waarbij ze meedenken met de klant om de schade zo snel tegen een zo goed mogelijk tarief op te lossen.

Vriendelijk en correct geholpen. Afspraken nagekomen.

Makkelijk om contact met het bedrijf te maken,snel en correct. Snel met schade taxatie en werk wordt goed volgens afspraak/offerte uitgevoerd.

Een professioneel team dat precies weet wat er wordt verwacht door de klant. Van de eerste melding van de schade tot het ophalen van de gerepareerde auto.

Naast een flexibel planning van de afspraak tevens een perfecte reparatie van de schade. De prijs kwaliteit verhouding is echt top . Ook het contact verloopt vlekkeloos van begin tot eind.

Alles heel goed voor elkaar.
Extra service verleend bij het leeghalen van mijn auto.
Klantvriendelijk. Netjes geholpen.

Hele fijne service met duidelijke uitleg. Bij het ophalen van de auto was de schade verholpen, de auto gewassen en vanbinnen gereinigd!

Goed en netjes geholpen,leenauto was in orde. Eigen auto snel klaar

Door de Corona beperkingen is het contact beperkt gebleven door op afstand en met mondkapje met elkaar te communiceren. Ik ben uiterst correct en adequaat geholpen. De schade was goed en binnen de... Door de Corona beperkingen is het contact beperkt gebleven door op afstand en met mondkapje met elkaar te communiceren. Ik ben uiterst correct en adequaat geholpen. De schade was goed en binnen de afgesproken tijd verholpen.