Fijne en duidelijke communicatie.

Deskundige medewerkers, zeer klantgericht. Hebben mij naar een andere locatie gereden voor vervangend vervoer. Hoef er niet op te wachten. Het wordt geregeld.

Goede ervaring. Zijn bereid om te helpen. Helaas was de wachttijd wat lang. En de reparatie duurde iets langer, maar daarin tegen. De auto is netjes gemaakt. Het ziet er goed uit en volgens de... Goede ervaring. Zijn bereid om te helpen. Helaas was de wachttijd wat lang. En de reparatie duurde iets langer, maar daarin tegen. De auto is netjes gemaakt. Het ziet er goed uit en volgens de afgesproken prijs. Zij houden zich ook aan de afspraak dat de 100 euro voor de rapport kosten in mindering worden gebracht. Ik ben over het algemeen zeker tevreden met Autoschade de Langen

Prima communicatie en een nette leenauto mee. M'n auto was keurig violgens afspraak gereed en was netjes gerepareerd en gepoetst!

Dik tevreden.

Zeer vriendelijke mensen en dachten erg met me mee. Hebben mijn auto nog gewassen en stond keurig klaar . De bandenspanning was niet oké maar hebben het keurig voor me geregeld

Klantvriendelijk, duidelijk en behulpzaam

Helemaal super.
Alles uit handen genomen en binnen 10 dagen weer gereed.

Ik ben heel tevreden hoe mijn schade is beoordeeld en is opgelost
En heel vriendelijk geholpen

Vriendelijk , goed geregeld en schade keurig gerepareerd