Mijn auto is naar zeer tevredenheid gerepareerd. Klantvriendelijk personeel en professioneel aanpak.

Alles was duidelijk
Het personeel was vriendelijk
Service is prima

Duidelijke raming van de schade.
Herinnering aan de afspraak.
Telefonisch kontakt verloopt goed.
Schadeherstel prima.!

Perfect. Van...
Over het vakmansschap kan ik kort zijn.
Perfect. Van de schade is geen spoor meer te zien. Het plaatwerk is perfect glad en als nieuw.

Perfect. Van...
Over het vakmansschap kan ik kort zijn.

Top, alles werd voor me geregeld en zeer klantvriendelijk. Auto is weer nieuw

Heldere communicatie - vriendelijke medewerkers - vakkundig herstel.

Het was makkelijk contact op te nemen. Na afspraak gemaakt te hebben keurig verzorgd en ben ik goed op te hoogte gehouden. Mocht het in de toekomst nog een keer nodig zijn, dan zal ik zeker... Het was makkelijk contact op te nemen. Na afspraak gemaakt te hebben keurig verzorgd en ben ik goed op te hoogte gehouden. Mocht het in de toekomst nog een keer nodig zijn, dan zal ik zeker terugkomen!

1. Bij langdurige reparaties is het prettig als de klant goed op de hoogte wordt gehouden van voortgang of vertraging. Hier moest ik nu zelf actief achteraan.
2. Eindcontrole op kwaliteit van...
2. Eindcontrole op kwaliteit van geleverd herstel kan beter. Nu 3 restpunten geconstateerd, 1 ter plaatse opgelost (spuitnevel op zijraam) voor de andere punten (scherpe punt aan voorscherm en niet goed gerichte motorkap) een vervolg afspraak over 3 weken.