Open ,duidelijk, ik moest er even aan wennen want door longcovit ben ik soms wat langzamer van begrip maar alles was duidelijk en de reparatie geweldig
BEDANKT

De schade is tot tevredenheid opgelost en zijn vriendelijk geholpen dat is voor ons een prettige bijkomstigheid, hopelijk hebben we het niet te vaak nodig .

Prima schadebedrijf ,komen afspraken na zeer correct en vriendelijk personeel .zeer tevreden over de afhandeling, zeker het vertrouwen waard

Goede service en snel geholpen en het vervangend vervoer was netjes geregeld. Geen gedoe met administratie en de auto is weer als nieuw.

Zeer tevreden over de service. Herstel werk na schade. Auto op tijd klaar. Ondertussen kreeg ik een bijna nieuw leen auto. Mijn auto is zo goed als nieuw na schade. Bedankt en ga zo door. Alles... Zeer tevreden over de service. Herstel werk na schade. Auto op tijd klaar. Ondertussen kreeg ik een bijna nieuw leen auto. Mijn auto is zo goed als nieuw na schade. Bedankt en ga zo door. Alles nagekeken. Buiten en binnen de auto

Vriendelijk ontvangen, duidelijke uitleg over wat er ging gebeuren (ook al ben ik auto-leek) en oplossingsrichtingen.
Tijdige informatie.

Ik ben op een plezierige manier geholpen. Duidelijke afspraken ge over de kosten en het tijdstip van herstel. Keurig vervangend vervoer aangeboden. Reparatie netjes uitgevoerd en begeleid. Al met... Ik ben op een plezierige manier geholpen. Duidelijke afspraken ge over de kosten en het tijdstip van herstel. Keurig vervangend vervoer aangeboden. Reparatie netjes uitgevoerd en begeleid. Al met al zeer tevreden.

Werkzaamheden zijn conform de afspraken uitgevoerd.
Resultaat zeer goed.
Ook planning en tijdsduur prima

De auto is perfect gemaakt.,Keurig netjes afgeleverd,
Schoon van binnen en van buiten. Correct geholpen.

Zeker tevreden met ASN. Nette afspraak gemaakt, een prima vervangende auto geregeld en daarnaast de schade goed afgehandeld. Vriendelijk behandeld