Prima, de auto is netjes gemaakt. Alles ging volgens afspraak. Vervangend vervoer ook prima

Ik ben naar tevredenheid geholpen. Mensen zijn aardig en behulpzaam. Leenauto was geen probleem

Goede service
Duidelijk en eerlijk vertellen wat de opties zijn
Open in contact
Houden zich aan afspraken
Vriendelijk

Goede en klantvriendelijke benadering. ASN ziet er netjes uit en de baliemedewerkers(sters) staan je vriendelijk te woord.
De schade aan de auto is naar volle tevredenheid hersteld....
De schade aan de auto is naar volle tevredenheid hersteld. Vakwerk!
Het duurde één dag langer dan gepland, maar gelukkig was dit voor mij geen probleem.
Heel attent om een nieuw Europees schadeformulier in de auto te leggen, samen met een paar paaseitjes.
Kleine moeite wellicht, maar toch gewaardeerd.
Al met al heel tevreden over ASN.

Het contact ASN Autoschade Burgum was vlot geregeld. De service was goed en correct.

Algemene cijfer is een 8, mijn bedrijfsauto had linksvoorschade en en is gebracht door een bergingsdienst. Al tijdens het telefonisch contact werd er gezegd dat het druk was, maar zet maar neer. Qua... Algemene cijfer is een 8, mijn bedrijfsauto had linksvoorschade en en is gebracht door een bergingsdienst. Al tijdens het telefonisch contact werd er gezegd dat het druk was, maar zet maar neer. Qua planning was er geen leenauto beschikbaar op dat moment maar werd er gezegd dat over een paar dagen een auto beschikbaar kwam. Helaas is dat telefoontje er nooit gekomen. Ons geluk is dat we privé 2 auto's hebben anders had ik ook nog een auto moeten huren. Al met al ben ik tevreden over de reparatie echter de neven service niet helemaal.

Schade is vakkundig en snel afgehandeld.
Service met vervangende auto ben ik zeer tevreden over.

Zeer vriendelijke en mee denkende mensen aan de balie
auto is zeer netjes gerepareerd en schoon afgeleverd
een nette en schone leenauto mee gehad.

Fijne service, goeie uitleenauto en de auto ziet er weer als nieuw uit!

Prettige service. Direct dezelfde dag een vervangend autootje! Na 4 weken mijn eigen auto weer als nieuw kunnen ophalen!