Prima afspraak gemaakt om auto te laten ophalen. Er zou worden gebeld over de tijd dat de chauffeur langs zou komen. Zelf gebeld omdat bedrijf geen contact opnam. Auto zou dezelfde dag weer... Prima afspraak gemaakt om auto te laten ophalen. Er zou worden gebeld over de tijd dat de chauffeur langs zou komen. Zelf gebeld omdat bedrijf geen contact opnam. Auto zou dezelfde dag weer teruggebracht worden. Is niet gebeurd en is ook niet over gecommuniceerd. Volgende dag weer zelf moeten bellen over ophaal tijd. Het gebrek aan communicatie heb ik als storend ervaren. Reparatie zelf is prima gedaan.

Uitstekende service alleen de communicatie was niet optimaal waardoor er misverstanden ontstonden wat eigenlijk niet nodig was. Auto is keurig hersteld weer thuis gebrachjt.

Prettig en zorgvuldig in de contacten, zeer alert in afwikkeling met verzekering, en leveren vakwerk af!

Prettig, er word op een meedenkende manier geadviseerd en de service is op alle vlakke uitstekend.

Zeker een aanrader!

Schade herstel prima verlopen. Komt afspraken stipt na. Auto keurig teruggekregen.

Afspraken werden snel gemaakt. Ik kreeg een prima leen-auto ter beschikking. Het was een beetje lastig dat mijn auto een dag later dan gepland klaar was. Maar het resultaat was super! De contacten... Afspraken werden snel gemaakt. Ik kreeg een prima leen-auto ter beschikking. Het was een beetje lastig dat mijn auto een dag later dan gepland klaar was. Maar het resultaat was super! De contacten met ASN autoschade verliepen zeer correct.

Ruijs, Gerard

Occasion aangeschaft met vrerborgen gebreken. Service uitmuntend en gratis onderdelen vervangen. Vriendelijk en meedenkend

Prima contact. Goede voorlichting en zeer klantvriendelijk.Prima service.

In december werd een noodreparatie aan de voorbumper binnen een half uur gedaan, auto weer bruikbaar.
Vervangen van bumper en grill op afspraak: overeengekomen prijs betaald, ondanks dat er meer werk aan was dan gedacht. Prettige, vriendelijke en duidelijke communicatie.
Reparatie perfect uitgevoerd.

Uitstekend verlopen