Prettig en vriendelijk, duidelijk in de communicatie en geleverd zoals afgesproken

Zeer nette ontvangst en duidelijke communicatie over de planning. Men dacht heel goed mee toen ik aangaf een vakantie op de planning te hebben waardoor men goed keek wanneer het een en ander kon.... Zeer nette ontvangst en duidelijke communicatie over de planning. Men dacht heel goed mee toen ik aangaf een vakantie op de planning te hebben waardoor men goed keek wanneer het een en ander kon. Communicatie over de reparatie was ook prima en heb een mooie zo goed als nieuw uitziende auto er weer voor terug.

Vriendelijke mensen achter de balie die er verstand van hebben. De schade is netjes hersteld ik rijd er weer keurig bij.

Alert gereageerd bij eerste telefonisch contact- kon gelijk komen- beoordeeld en gefotografeerd- hoefde zelf niets met de verzekering te regelen- afspraak gemaakt en goed gerepareerd

Prima! Goede communicatie over ophalen en terugbrengen van de auto en ... de auto was helemaal schoongemaakt van binnen. Erg fijn!

Fijn bedrijf, goede communicatie, goede service

De schade is prima cfm. afspraak hersteld

Probleemloos volledige reparatie en goede leenauto + schoonmaken en wassen van de auto. topservice

Ongelofelijk snel gerepareerd en door vriendelijke begeleiding een geweldige vertrouwenwekkende ervaring waar ik heel blij op terug kijk.