Ik ben hier in december/januari vorig jaar langsgeweest. Onderdeel was er niet en ben ook niet verder op de hoogte gehouden..dit was wel jammer. Maandag is alles wel opgelost, maar eerder contact... Ik ben hier in december/januari vorig jaar langsgeweest. Onderdeel was er niet en ben ook niet verder op de hoogte gehouden..dit was wel jammer. Maandag is alles wel opgelost, maar eerder contact had wel gemoeten !

Zeer goed en correct

Zeer vriendelijk en met een duidelijk oog voor de behoeften van de klant. Een goed compromis werd gevonden en vervolgens werd de schade aan de wagen voor zover ik dat kon beoordelen perfect hersteld... Zeer vriendelijk en met een duidelijk oog voor de behoeften van de klant. Een goed compromis werd gevonden en vervolgens werd de schade aan de wagen voor zover ik dat kon beoordelen perfect hersteld binnen de gemaakte afspraak.Er werd bovendien duidelijk verslag gedaan aan de hand van foto's van de uitgevoerde werkzaamheden.
Klasse!

Hartelik, professioneel.

Zeer correct geholpen en schade kon vrij snel ingepland worden.

Goede service en vakkundig herstel

Ik werd keurig te woord gestaan De auto is gehaald en gebracht en ik had vervangend vervoer. Helemaal top!

Zeer makkelijk in contact mee te komen, snel duidelijk wat er moet gebeuren. Goede leenauto meegekregen. Schade is uitstekend hersteld, ziet er niets meer van! Tevens zeer vriendelijke mensen.... Zeer makkelijk in contact mee te komen, snel duidelijk wat er moet gebeuren. Goede leenauto meegekregen. Schade is uitstekend hersteld, ziet er niets meer van! Tevens zeer vriendelijke mensen. Absolute aanrader!

Top service en snelle afhandeling!